"Sean hyung!" Jerit Nathan yang kini tidak mampu melakukan apa-apa.
Semua sudah terlambat. Mereka hanya perlu menunggu giliran seterusnya.
(Sian, SPM tk dapat lagi, dh kena..... ☺)
Mereka kini sudah pasrah mahu berlari. Tidak tahu mengapa. Mereka kini sudah tinggal 5 orang dari 7. Kematian akan bila-bila masa saja. Tapi, anda tak nak tanya ke yg Hoonie tu hantu ke tak?
Perch!
Bunyi kaca cermin pecah.... Dan, disitu ada tertulis sesuatu.
Korbankan salah seorang dari kamu, akan aku beritahu apa yang Aku mahu.
"Tak mungkin kami akan melakukan itu!" Marah Juan.
"Tolong jangan ganggu kami! Apa salah kami?" Kata Ethan.
Mereka saling berpandangan.
"Biar aku."
"Apa maksud kau?"
"Bunuh aku." Kata Jake dengan tenang.
"Kau gila? Kita disini hanya mahu menyiasat tempat pelik ni, pastu kita mahu saling membunuh?!" Balas Jay dengan tegas.
"Kita perlu tahu apa yang dia mahu, mungkin kita boleh selesaikan dan keluar sama-sama dari tempat ni." Balas Jake lagi.
"Tapi, jangan terpedaya dengan dia! Mungkin kita akan mati disini sama-sama!" Jawab Jay.
"Please, aku mahu korang selamat. Then, selamatkan aku, Sean dan...... Hoonie." Kata Jake lagi.
"Hoonie? Perlu ke kita selamatkan dia?! Dia yang mulakan! Kenapa kau lemah sangat?! Kita akan keluar dari sini bersama-sama!" Kata Jay yang kini hilang sabar. Dia menggenggam kolar leher Jake. Ingin rasanya mahu memukul kepala Jake agar sedar.
"Hyung! Sudah!" Marah Juan yang sedang menarik tangan Jay kebelakang agar tiada pergaduhan disini.
"Selesaikan aku..." Kata Jake yang sedang menggenggam serpihan kaca yang tebal. Dia mengulurkan itu kepada Jay.
Jay ingin menangis, dia tidak mampu untuk melakukan itu. Dia mengeleng lalu merampas kaca tebal itu.
YOU ARE READING
𝘾𝙤𝙢𝙞𝙣𝙜 𝙁𝙤𝙧 𝙔𝙤𝙪 ✔️
Mystery / Thriller.・゜-: ✧ :-𝐖𝐞𝐧𝐭 𝐢𝐭'𝐬 𝐛𝐞𝐠𝐢𝐧, 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐭𝐨𝐨 -: ✧ :-゜・. Note!! *too much typo *not that thriller *just for fun. Everyone can read it. Not engene only Hope you like it! Start : 8 /11/ 2021 End: 24 /11/ 2021