Esokkan harinya...............
Ethan terbangun. Dia melihat adiknya yang nyenyak tidur dilengannya. Seperti anak tidak mahu berpisah dengan emaknya.
"Hahahaha, comel betul... "Bisiknya ketika melihat Nathan.
(Like brother like lil brother)
"Yahhhhhh!!!!!!!!!!!!!! Bangun anak-anak!!!!!!!!!!!!!!!!!" Teriak Jay
"Dahlah! Tak payahlah menjerit!" Marah Hoonie.
"Cepat cuci muka, kata nak mandi air terjun." Balas Jay.
"Eh Juan... Sarapan cepat." Tegur Jay dengan lembut pada adiknya yang dari termenung jauh.
"I-iya" balas Juan.
Jay tersenyum. Sepertinya Juan tidak biasa bangun awal.
"Hahahahahaha... Makan tu nak kena suap ke?" Goda Jay sambil menyuapkan roti pada mulut adik kesayangannya.
"Nah makan ni" Giliran Juan pula untuk menyuapkan roti pada abangnya.
(Hehehheushejeisna... Main suap-suap pulak dua manusia ni)
"Morning guys!!" Yep, itu si ceria, Sean.
"Lamanya kau bersiap... Kita nak mandi air terjun je... Nanti mandi lagi." Balas Hoonie.
"Hehehe..... Tadi siap-siap pakai sunscreen..." Jawap Sean.
Sean duduk lalu terus menghadam makanannya.
Mereka sudah sampai di tempat mandi manda mereka. Ahh, masa untuk enjoyy~
Mereka bersiap-siap lalu terjun di air terjun.
Mereka dengan senang hati, berketawa mesra seperti kelihatan bahagia. (Sape je yang tak suka mandi air terjun?)
Semuanya kelihatan baik-baik sahaja, Tiba-tiba.......
"Hahhahahhaha! Telinga masuk air!" Gelak si Juan dan Nathan kepada Hoonie.
"Hahahahahahahah! Kesian dia!" Sambung Ethan dan Jay. (Adeh, abangnya jugak nak join)
Sean dan Jake ikut ketawa. Tetapi, Sean melihat kerut wajah gelisah Jake yang tiba-tiba.
"Jake hyung, kau ok?" Tanya Sean
"Ah, tak ada apa-apa!" Tipu Jake.
Sebenarnya, Jake merasakan ada benda yang memerhati. Itu membuatnya tidak tenang.
Tanpa sedar, tiba-tiba rasanya seseorang menarik kakinya.
"Akkkkhhhhhhh!!!!!" Jerit Jake dengan sekuat hati. Dia tidak mahu mati pada usianya yang muda ini.
YOU ARE READING
𝘾𝙤𝙢𝙞𝙣𝙜 𝙁𝙤𝙧 𝙔𝙤𝙪 ✔️
Mystery / Thriller.・゜-: ✧ :-𝐖𝐞𝐧𝐭 𝐢𝐭'𝐬 𝐛𝐞𝐠𝐢𝐧, 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐭𝐨𝐨 -: ✧ :-゜・. Note!! *too much typo *not that thriller *just for fun. Everyone can read it. Not engene only Hope you like it! Start : 8 /11/ 2021 End: 24 /11/ 2021