yılbaşı özel bölüm

212 41 6
                                    

erken yılbaşı özel bölümü 🎅 🎄 🦌

11. sınıf yılbaşı partisi gecesi

Gürültülü, ışıklarla çevrelenmiş geniş spor salonlarında herkes eğlencesine bakarken tek bir kişi, astığı suratıyla etrafı inceliyordu.

Hwang Hyunjin geçen hafta gerçekleşen olaya karşı oldukça kırılmıştı. Sınıflarında karma bir şekilde birbirlerine hediye alacaklardı. Aldığı kız arkadaşı, hediyeyi verdiğinde oldukça sevinmişti fakat kendisine herhangi bir hediye gelmemişti.

Kurada isminin yazılıp yazılmadığını öğretmenine sorduğunda ise yazıldığını, alacak kişinin ise Han Jisung olduğunu öğrenmişti.

Hyunjin anlam veremiyordu. Jisung ile bir sıkıntısı hiç olmamıştı. Birbirlerine selam vermekten başka diyalogları da yoktu. En yakın arkadaşı Fresha'nın ikiz kardeşi Felix ile aynı ortamda bulunduğu için Jisung ile karma sınıfa düşmeden önce de tanışıyorlardı fakat önemsiz hissetmişti.

Yılbaşı hediyelerini severdi Hyunjin.

Paketi açmayı, tatlı ren geyiklerini, etrafın kırmızı, yeşil ve beyaz renklerle çerçevelenmesinden hoşlanırdı. Diğer yandan yaşadığı hayalkırıklığı büyüyordu. Jisung lisenin ilk yılında aldığı hediye ile tanınmıştı.

Okula kızak ve Noel Baba kostümlü birini getirip, ona çıkan hediyeyi Noel Baba'nın çuvalının içerisinden çıkarıp vermişti. Şimdi ise hediye haftasının üzerinden bir hafta geçmesine rağmen kendisine hiçbir şey alınmamıştı.

Beğenmeyeceğini ve aşağılayacağını mı düşünüyordu acaba?

Hyunjin için bu imkansızdı. İnsanlara üstün bakan birisi değildi. Bakışları her ne kadar soğuk bir izlenim versede oldukça sıcaktı. Zaten Jisung ile aynı sınıfa düştüğünden beri ona olan ilgisi gittikçe artarken kuruntularının önüne de geçemiyordu.

"Dans etmeyecek miyiz?"

Seungmin, arkadaşının omzuna kolunu atmış onu kendisine çekerken Hyunjin "İstemiyorum." dedi.

"Bu olayı sence de biraz fazla abartmıyor musun?"

"Hyunjin yine neyi abartıyor?" Fresha, iki yanına ördüğü saçları ve kırmızı parıltılı göz makyajıyla gülerek yanlarına geldiğinde Hyunjin göz devirdi. "Sadece bir hediye." dedi. "Bir kar küresi, yılbaşı bardağı ya da en azından yılbaşı kartı vermek neden bu kadar zor olabilir ki?"

"Oh, konu Hanji."

"Sen Jisung'u tanıyorsun." dedi Seungmin, Fresha'ya. "Bir neden söyle de Hyunjin de rahatlasın artık."

"O çocuğun beyin nöronlarını algılamak oldukça zor. Hediyeni unuttuğunu düşünmüyorum ya da almadığını. Muhtemelen kendi kafasında çok iyi olduğunu düşündüğü ama aptalca bir paketle karşına dikilip, al bu senin diyecek."

"Unutulmamışımdır değil mi?"

Hyunjin sorusunu sorarken Fresha içtenlikle gülümsemiş "Eğer unuttuysa ona hayatını nasıl zindan ettiğimi yıllar boyunca göreceksin." demişti.

Seungmin "Sanki bunca yıldır etmiyordun." dedi.

"Onu birinin dizginlemesi gerekiyordu ve o kişi Felix'in hemen arkasından atılan bendim."

Hyunjin gülüp, "Pekala." dedi. "Dışarı hava almaya çıkıyorum. Birazdan döndüğümde bu aptallara nasıl dans edildiğini öğretelim."

"Evet, boşuna bu parıltılı ceketi giyinmedim." dedi Seungmin.

Birlikte çift olarak hazırlanmışlardı.

Fresha kırmızı parıltılı makyaj yapmış, Seungmin aynı şekilde bir ceket giyinmiş Hyunjin ise kravat takmıştı. Takım oldukları, birbirlerine önem verdikleri belliydi. Bu yüzden okulda kimse onların yanında güvende hissetmezdi.

Hyunjin spor salonundan dışarı çıkmış, kalabalığın arasından sıyrılıp futbol sahasının yanındaki küçük tribüne ilerlerken hala yağmamış karla dudaklarını sarkıtmıştı.

Bu sene kar yağacak gibi görünmüyordu. Elinde sadece esen bir rüzgar vardı.

"Demek buradasın."

Hyunjin kafasını arkaya çevirdiğinde kendisine sırıtarak bakan Jisung'la şaşırdı. Onu görmeyi beklemiyordu. Belki de Fresha haklıydı. Bir anda ortaya çıkarak sürpriz yapacaktı.

Çocuğun kafasına sardığı kırmızı süsleme ipine, fiyonkuna ve ren geyiklerinden oluşan led ışıklı kazağına bakarken ne diyeceğini bilemedi.

"Açık söylemek gerekirse sana bir hediye bulmak oldukça zordu." dedi Jisung. "Bunun için gecelerce düşündüm, hediyeni ertelemek zorunda kaldım ve sonra aklıma bakışların geldi."

"Bakışlarım mı?"

"Evet bana karşı olan bakışların."

"Ne anlattığını anlamıyorum." Hyunjin kaşlarını çatmış, cümlesini algılamaya çalışırken Jisung "İlgini çektiğimi fark ettim." dedi umursamazca. "Bu yüzden sana kendimi hediye etmeye karar verdim. Dile benden ne dilersen çünkü, onu gerçekleştirmek için çabalayacağım."

"Yani çıplak bir şekilde spor salonu içerisinde koşmanı istesem, koşacak mısın?"

Jisung ciddiyetle kafasını salladığında Hyunjin güldü.

"Ah, bu arada daha bitmedi." Jisung cebindeki kumandayı çıkartıp büyük kırmızı düğmeli kumandayı karşısındaki çocuğa uzattı. "Buna bas." dedi. "Bir peri bana üzgün olduğun haberini getirince tek hediye ile yetinemezdim."

"Fresha seninle konuşmaya mı geldi?"

"Peri dedim Hyunjin, cadı değil."

Hyunjin kumandaya uzanmış, "Teşekkür ederim." demişti.

"Daha görmedin bile."

"Sadece bir yılbaşı kartı bile benim için özel olurdu."

"Ne dileyeceğini seçtin mi?"

Hyunjin kafasını sallamış, düğmeye basmıştı. Bir anda tribünün arkasından üzerlerine kar makinesinden tane tane yapay karlar yağmaya başladığında Hyunjin gülümsedi. Kar buradaydı, açacağı en güzel hediye paketi Jisung'un kafasına bağlaydı ve Hyunjin gülümsemesine asla mani olamıyordu.

Jisung'a yaklaşmış, parmaklarını yanağına çıkartıp paketi sökmeden dudaklarına uzandığında Jisung belinden çekerek karşılık vermişti. Hyunjin hayatında ilk defa bir erkekle öpüşüyordu. Dahası ilk defa birini bu kadar tutkulu öpüyordu.

Jisung'un dudakları tarçınlı yeni yıl kurabiyeleri gibi tatlıydı. Dokunduğu tombul yanakları yumuşacıktı ve Hyunjin ona olan bakışların neden olduğunu artık anlayabiliyordu.

Bütün bir dönem bu çocuğu arzulamıştı.

Hayat enerjisi, esprileri, başına sardığı belalar ile Jisung fazla renkli biriydi. Öngörülemezdi. Ne yapacağı belli olmayan kocaman bir hediye paketiydi.

Hyunjin ise hediyeleri severdi.

ilk hediyem geldi💌

bu erken yilbasi bolumuydu hem de olaylari biraz acacagim icin ikisi arasindaki iliski nasil basladi gorun istedim

sonraki bolum sahilden devam edecegiz guzel bir aralik ayi gecirelim🥺 bu ay veda edecegiz karakterlere💓

war of heartsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin