II. Bölüm

251 31 6
                                    

En son ne zaman biriyle konuşmuştu?En son ne zaman güldüğünü bile hatırlamıyordu.Sürekli bir salyangoz gibi kabuğunda saklanıyordu.Gül olayından sonra odasından bile çıkamamıştı.Ve bugün okula gitmesi gerekiyordu.Gitmek istemiyordu fakat annesi okulu ilk günden asmasının iyi olmayacağını söylemişti yani gitmek zorundaydı.Yatağından doğrularak üstünü zar zor giydi ve kahvaltıya indi.Annesi onun bu halini görünce onu direk banyoya tıktı.Kendi farketmemişti ama gerçekten kokuyordu.Tekrar kahvaltıya indiğinde annesinin gitmiş olduğunu ancak kahvaltı masasına onun için poğaça ve çay bıraktığını gördü.Kahvaltısını bitirdiğinde saat sekize geliyordu.Çantasını ve montunu alarak evden çıktı.Yağmur sonrası açan güneş bitkilerin üstündeki yağmur damlalarını parlatıyordu.Okula geldiğinde kendi kendine "İşte başlıyoruz." dedi.Müdürün konuşmasından sonra sınıflara dağıldılar.Her zamanki sessiz ve soğukkanlı halini koruyordu.Sınıfa girerek sırasına oturdu ve kitap okumaya başladı.Sınıfa bir çocuk girdi ve kızlar arasında bir çekişme oluştu.Hepsi "Sugoi mugoi kawaii kakkoi" hayran hayran onu izliyordu.Hemen hepsi etrafına doluştuğu için Ib onun en başta kim olduğunu farkedememişti.Yan sırasına oturduğunda göz ucuyla ona baktığında onun Garry olduğunu farketti.Bir dakika ne?!Garry olduğundan daha büyük gösteriyordu.Oysaki şu an aynı sınıftalardı.Normalde duygusal biri değildi ama onu yeniden göreceğini düşünmemişti,Ib.Ona bakmaya devam ederken gözlerinin sulandığını farketti.Ağlamamalıydı.Hemde senenin ilk gününde.Güçsüz biri gibi gözükmek istemesede aslında çok çabuk sarsılabilen bir yapısı vardı.Garry'e bakmaya devam ederken Garry'de onu farketti.Şu an çok kötü gözüktüğünü düşünüyordu muhtemelen yüzü kızarmış gözleri buğulanmıştı ve küçük köpeciklere benziyordu.Sırasını büyük bir gürültüyle iterek kalktığında herkes ona baktı.Eliyle yüzünü kapayarak sınıftan ayrıldı.Okulun arka bahçesine geldiğinde orada durdu.Gözyaşları sel olmuştu.Belki onu tanımamıştı bile.Oysaki söz vermişti.2 ay geçmişti ve onu ne görmüş ne de ondan bir haber almıştı.Yere bakıyordu ve kendini tutmaya çalışıyordu ama yapamıyordu.O sırada birisi ona bir mendil uzattı.Tuhaf ama bu mendil kendinindi.Kafasını kaldırdı acaba olabilir miydi?O...Garry...olabilir miydi?

Ib-Promise of ReunionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin