Kafasını yavaşça kaldırdı karşısında buğulanmış gözlerle Garry duruyordu."Sonunda" dedi."Sonunda seni buldum,Ib."sesi titriyordu.Unutmamıştı.Onu hatırlıyordu.Onu aramıştı.Ib daha fazla ağladı fakat bu sefer mutluluk gözyaşları döküyordu.Garry ona sarıldı.Ib ona 2. kez sarılıyordu.ilki gibiydi Garry sıcacıktı ve güzel kokuyordu.Bir süre öyle kaldılar.Kelimeler boğazında düğümlenmişti Ib'in.Garry'de tek bir kelime etmiyordu.Sanki zaman durmuştu ve sonsuza kadar sarılarak ağlayacaklardı.Sonunda Garry,Ib'e sarılmayı bıraktı ve ona mendilini yeniden uzattı.Ib herşeyi hatırlıyordu.Mendil ile gözlerini kuruladı.Garry'ninde gözlerini ovuşturduğunu farketti.Garry ''Seni bu kadar beklettiğim için özür dilerim,Ib.''dedi.Ib birşey söyleyecekti fakat kelimeler boğazında düğümlenmişti.Kısa bir sessizlikten sonra Ib utana sıkıla birşeyler demeye başladı:''Bir an sana birşey olduğunu bir daha asla seninle karşılaşamayacağımı düşünmüştüm.Beni unuttuğunu düşünmüştüm.Ve-'' Bir an o yağmurlu günde olanları söylesem mi diye tereddüt etti fakat daha yeni karşılaşmışlarken bir anda kötü olayları yeniden ona hatırlatmak istemedi.Garry ne diyeceğini bekliyor gibiydi.Hala burnunu çekiyor gözlerinden minik gözyaşları süzülüyordu.Ib devam etti:''Ve...ağlamayı bırak lütfen seni üzgün görmek istemiyorum.'' dedi ve yüzüne küçük bir gülümseme yerleştirdi.Garry ağlamayı bıraktığında bahçeden dolaşarak sınıfa doğru ilerlediler.Sınıftaki kızlar ikisinin dedikodusunu yapmaya başlamıştı bile.Hepsi sınıfa girdiğinde Ib'e sanki çok kötü birşey yapmış gibi aşağılar gözle bakıyordu.Belkide bunun sebebi Garry ile elele tutuşmasıydı.(!) Farketmemişti fakat Garry,Ib onu okula sürüklemese derse bile girmeyecekti.Ib bunu farkettiğinde hemen Garry'nin elini bıraktı.Sanırım Garry bile şimdiye kadar bunu farketmemişti.İkiside birbirlerine sırtlarını döndüler.Ib kıpkırmızı olmuştu ve Garry yüzünü kapatıyordu.Az önce sarılmışlardı ulan!Neyinden çekiniyorlardı ki şimdi!İkiside sırasına oturdu ve gene Garry'nin başına kızlar üşüştü.Ib pek fazla sınıfla ilgilenmiyordu.İlk ders başlamıştı çoktan fakat ilk gün diye sanırım öğretmen derse geç girmeyi pek takmıyordu.Çünkü 20 dakika geçmişti ve hala sınıfta değildi.Kafasını sıraya koydu ve hayallere daldı.
---------------------------------------------Bu sırada Garry----------------------------------------------
Etrafına üşüşen kızlardan rahatsız oluyordu fakat onlara birşey söylemiyor,etrafına gülücükler saçıyordu.Kızlarda onu rahat bırakmıyor sürekli sorular soruyorlardı.''Hangi okuldan geldin,Keşke ilk senede burada olsaydın,Sevgilin var mı,En sevdiğin film ne,En sevdiğin renk ne'' abidik gubidik şeyler soruyorlardı.O ise hepsini kısa cevaplarla yanıtlıyor kızların hepsi ''Kyaa!,Ayayayayay!,Çok havalı!Bende onu severim'' gibi cevaplarla cevaplıyordu.Sonunda Garry bunu bir oyuna dönüştürdü.Hepsi aynı soruları tekrar tekrar sorup duruyordu.O da ''En sevdiğin müzik grubu ne?'' sorusuna ''Ah buda soru mu?Tabikide Blue Pumpkin Stars!'' diye cevap vermişti.Öyle bir müzik grubu yoktu aslında.Aralarından bir kız ''Kyaaa! Benimde en sevdiğim grup o!'' deyince Garry orada gülmemek değil anırmamak için kendini zor tuttu.Teneffüs zili çaldığında kızlar dağıldı ve kantine gittiklerini birşey isteyip istemediğini sordular.Garry ''Hayır,teşekkürler''diyerek onlara yamuk bir gülüş attı.Herkes sınıftan çıktığında sınıfta uyuklayan bir çocuk,Ib (tabiki oda uyukluyordu) ve Garry kalmıştı.Garry,Ib'e bakakalmıştı.Elini Ib'e doğru uzattı ve saçlarından bir tutam alıp onunla oynamaya başladı.Saçları bir kadife kadar yumuşaktı.O öyle onun saçlarıyla oynarken Ib'in uyandığını bile farketmedi.Ib başta ne tepki vereceğini bilemedi çünkü saçıyla oynaması onu rahatsız etmiyordu ve boşu boşuna onu germenin yersiz olacağını düşündü.Gözlerini yeniden kapadı ve uyuyor taklidi yaptı.Garry bir süre sonra saçıyla oynamayı bıraktı ve sırasından kalktı.Garry saçlarına hafif bir öpücük kondurmuştu.Sanki ona zarar vermek istemiyormuş gibi o değerli birşeymiş gibi o kadar dikkatle öpmüştü fakat bu küçücük bir öpücük bile Ib'i titretmeye yetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ib-Promise of Reunion
Roman d'amourIb adlı RPG oyununun hikayesi çok hoşuma gittiği için mutlu sondan sonra ne olduğunun fanfictionunu yazmak istedim.Yani okumadan önce oyunun gameplaylerine bakabilir veya oyunu indirip oynayabilirsiniz.Ay reklam yapmış gibi oldu t.t Herneyse iyi oku...