Sookook forever ulan
Rose:lan kook bak hele.
Jungkook :buyur yenge
Rose:jisooyla nasıl gidiyor bakim umursamıyormuş gibi yapmaya devammı.
Jungkook :herhalde yenge devam iki güne kalmaz davşanım bana aşık olur.
Jennie :o kadar eminsin yani.
Jungkook :heralde jen
Yoongi:hmmm bu mal niye bu kadar emin konuşuyorki daha dün grupta jisooya mal gibi davranıyordu.
Jungkook :yok yok iki güne davşanım bana aşık olur.
Namjoon:kook bu dediğine sen bile inanıyormusun.
Jungkook :walla düşününce bende emin olamadım /
Ama onlara söylemicem dalga geçerler/
TabikideHoseok:benim sana güvenim tam kookie arkandayım fighting bro.
Namjoon:ne teklif etti sana çabuk söyle.
Lisa:kesin saçma sapan bişeydirç
Hoseok:ne alakası var birşey teklif etmedi bana ben destekliyorum zaten onu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jungkook - hoseok özel konuşma
Hoseok:kook lisayla bizim iş ne zamana hallolur.
Jungkook :sana dedim ya hobi jisooyla biz bir evlenelim lisanın beynini yıkayıp birleştiricem sizi o iş bende merak etme.
Hoseok:ah ah o günleri ne zaman görecem artık.
Jungkook :sende bana yardımcı olduğun zaman hobi hani sana demiştim ya onu şimdi yapsana
Hoseok:okidir o zaman ben gider bb.
Jungkook :inşallah başarabilirsin/
Pek bir inancım yok ama neyse/
Bb hobi bb.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hoseok-jisoo özel konuşmasıHoseok:yenge?
Jisoo:kimsin?
Hoseok:hoseok?
Jisoo:neden soru işareti kullanıyorsun?
Hoseok:bilmem sen neden kullanıyorsun?
Jisoo:çünkü soru soruyorum.
Hoseok:bende soru soruyorum.
Jisoo:yanii
Hoseok: yanii
Jisoo:neden yazdın yenge dediğine göre sen şu dünkü grupta kesin varsın.
Hoseok:bu çok zeki kooka bakmazki/
Aman beni ilgilendirmiyor lisamla kavuşayımda yeter/Jisoo:ne yazıp yazıp siliyorsun. Tamam anladım ben sende kookun arkadaşlarındansın.
Hoseok:malesef öyleyim. Biliyorum maldır ama ne yapalım geldi yanıma hobi abi dedi benide aranıza alın dedi bende yüce gönüllüyümdür tamam gel koçum dedim sonra başladı zaten arkadaşlığımız benim sözümü çok dinler kerata bakma öyle mal olduğuna çok akıllıdır efendidir öyle zekidirki anlatamam sana anlatamıyomda zaten, yakışıklıdır, tatlıdır, davşandır, seksidir, masumdur...
Hoseok:inşallah yalan söylediğim için çarpılmam/
Gerizekalıyı nasıl anlatıyom ya /
Bozuk bir eşyayı satmaya çalışan esnaf gibiyim yemin ederim/Jisoo:acaba seninde mal olma ihtimalin varmı?
Hoseok:yani arkadaşlar var diyorlar çevremdekilerde var diyorlar doktora gittim sonuçları bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE LOVE BUNNY
FanfictionJennie:pişt bana bak la. Jungkook:ne var jen. Jennie:ben duydum ki sen tavşanları çok seviyomuşsun. Jungkook:evet artık asıl konuya gel. Jennie:elimde tamda sana göre hem tatlı hem sexy tavşan var. Jungkook:..... Burası sookook burda benim kuralları...