8.

97 8 30
                                    

                Koalaları koruma derneği

Jungkook:karıcığım artık engelimi açarmısın.

Jimin:sen hala engellimisin ya ahaha

Yoongi:o zaten engelliydi jimincim.

Jimin:oha jimincim dedi bu kesinlikle hayra alamet değil.

Taehyung :hyungumu rahat bırak pis şeytan.

Namjoon:jungkook, jimin, taehyung, jin, yoongi ve hoseok

Jin:ne var

Namjoon: engelliler gününüz kutlu olsun canım arkadaşlarım.

Hoseok:beyinsiz, sensin engelli.

Jungkook:ama benim meselem arada kaynadı.

Rose:enişte seni ne zaman engellemişti jisoo.

Jungkook:iki gün 48 dakika 15 saniye

Jungkook :16

Lisa:jisoo sakın bunun engelini açma mal bu çocuğunuz falan olur evlenirseniz. Dünyaya böyle bir kötülük yapmanıza izin veremem.

Jungkook:17 - 18 - 19.......
Niye öyle diyorsunuz hanımefendi alındım gücendim.

Lisa:napim

Jungkook :hoseok eminmisin bak kararını değiştirebilirsin herşey için çok  geç olmadan değiştir kararını.

Hoseok:awww ne güzel cevaplar veriyor lisacım  ah ah hem kendisi güzel hem yemek zevki güzel hem konuşması güzel kendisinin güzel olduğunu söylemişmiydim?

Jungkook:anladım ben hoseok

Jennie:hoseokun kafası gitmiş aga

Lisa:hoseokçum teşükkür edirim.

Yoongi:TDK ağlıyor sayende kız

Lisa:benim için ağladığı doğrudur evet.

Yoongi :hmm eminim öyledir  nasıl bir beyinsiz çirkin salak biri olduğun için ağlıyordur. (allahım inşallah çarpılmam)

Lisa:sen baamu dedun.

Yoongi :he saa dedum.

Lisa:sen şimdi görürsün kedi/
Jennie dün gece çok güzeldi.

Jennie:haklısın çok güzeldi çok yoruldum ama tekrar yapalım sevdim ben.

Yoongi :what didin gülüm?

Lisa:birdahakine fazladan kıyafet getir benim kıyafetlerimin  içinde kayboldun gdıçvdjwl

Jennie:getirim hatta birkaç tane daha getiririm sende kalsın kaldığım günler giyerim.

Lisa:olur :)

Yoongi :ne diyonuz siz

Rose:küstüm size beni çağırmadınız jisooyuda çağırmamışsınız tek başınıza yapmışsınız.

Yoongi :😱

Lisa:birdaha yaparsak sizide çağırırız grupça yaparız iki kişiyle tadı fazla çıkmıyor.

Jennie :çok güzel olucak o zaman yarın yapalım.

Yoongi :NE OLUYOR LAN TEK OLMAZMIŞ GRUPÇAYMIŞ YORULDUMMUŞ SARI ÇİYANIN KIYAFETLERİNİ GİYMİŞSİN BİDE JENNİE SİZ NE YAPTINIZ YA JENNİE HANİ SEN KIZLARDAN HOŞLANMIYORDUN GERÇİ SEN HOŞLANMA KISMINI ES GEÇMİŞSİN DİREK BODOSLAMA DALMIŞSIN.

Jungkook :yoongi capslocku kapat önce.

Yoongi : NE KADAR SAKİNSİN SEN YA JENNİE VE SARI ÇİYAN NE YAPMIŞ BELLİ DEĞİL SIRADA SENİN YAVUKLUNLA ROSE DENEN SARI KIZLA YAPCAKLARMIŞ.

THE LOVE BUNNYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin