Jungkook: jisoo gelmedi mi lisa
Lisa: şey... hayır
Jungkook: gelmeyecek değilmi.
Sorduğum soruya kimse cevap vermemişti. Hepsi kafasını eğmiş üzgün olduklarına dair birşeyler söylemişlerdi.
Acı bir gülümseme yer aldı dudaklarımda.
Jungkook: gelmeyecek..
Zaten ne bekliyordum ki o kadar şey söyledikten sonra gelip kollarıma atlamasını mı?
Aptalım ben salağım beyinsizin önde gideniyim.
Yanlarından ayrılarak kulise gittim. Yanlarında daha fazla durursam ağlayacaktım ve benim ağladığımı görmelerini istemiyordum.
Bana acımalarını istemiyordum. Hakediyordum ben bunları ben başıma gelen herşeyi hakediyordum.
Aynanın karşısına geçerek çökmüş yüzüme baktım.
Jungkook: sen.tüm.bunları.hakettin.aptal
Yere çöktüm ve haykırarak ağladım benim sıram gelene kadar.
Kapıya vurarak bana seslendiklerinde yerimden kalktım ve birazdan geleceğimi söyledim.
Odanın içinde bulunan lavaboya gittim ve yüzümü yıkadım ardından orada bulunan tek kullanımlık havluyla yüzümü kurulayıp attım.
Odadan çıktığımda kapıda beni bekleyen arkadaşlarıma ve görevliye bakmadan sahnenin arkasına geçerek isimimi söylemelerini bekledim.
Sahnedeki sunucu jeon jungkook dediğinde elime tutuşturdukları mikrofonla yavaşça sahnenin ortasına yürüdüm.
Tam ortada durduğumda arkama dönerek sırayla sağ tarafta piyanonun başında oturan yoongiye sol tarafta elinde gitarla bekleyen taehyunga ve tam arkamda dans etmek için bekleyen lisa, hoseok ve jin'e baktım.
Hepsi bizim için uğraşmıştı ama jisoo gelmemişti.
Derin bir nefes alarak şarkıya başladım.
Jungkook: Gözlerimin içine bak , göreceksin.Benim için ne ifade ettiğini.
Tam devam edecekken naif bir ses duydum bana eşlik eden. Hemen ona döndüm.Bu jisooydu bana gülümsedi.
Benimde yüzümde kocaman bir gülücük oluştu.
Jisoo: kalbini araştır,ve ruhunu. Ve beni bulduğunda daha fazla araştırmayacaksın.
Jungkook: bana bunun denemeye değer olmadığını söyleme.
Jisoo: bana bunu ölmeye değer olmadığını söyleyemezsin.
Jungkook: biliyorsun bu doğru. Her şeyi yaparım,senin için yaparım.
Jisoo: kalbimin içine bak,bulacaksın. Orada saklayacak bir şey olmadığını
Jisooya dönerek gözlerinin içine baka baka söyledim.
Jungkook: beni olduğun gibi al,hayatımı al. Hepsini verirdim,feda ederdim.
Jisoo: hepsini verirdim,feda ederdim.
Jungkook:bana bunun savaşmaya değer olmadığını söyleme. Elimde değil,daha fazla istediğim bir şey yok.
Jisoo: senin aşkın gibi hiçbir aşk yok. Ve başka kimse daha fazla aşk sunamaz.
Jungkook: eğer sen orada değilsen hiçbir yer yok. Her zaman ezelden ebede.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE LOVE BUNNY
FanfictionJennie:pişt bana bak la. Jungkook:ne var jen. Jennie:ben duydum ki sen tavşanları çok seviyomuşsun. Jungkook:evet artık asıl konuya gel. Jennie:elimde tamda sana göre hem tatlı hem sexy tavşan var. Jungkook:..... Burası sookook burda benim kuralları...