16.

73 7 30
                                    

               Jisoo Jungkooku Kaçırıyor

Taehyung :hedef sağ yönünde galiba markete gidiyor.

Lisa:hoseok neredesin bulamıyorum seni.

Hoseok:aşkım lavaboya gittim geliyorum.

Jisoo:anlaşıldı ajan tae hoseok lisa siz kapıda bekleyin jungkook çıkar çıkmaz eteri koklatıp kafasına çuvalı geçirin.

Taehyung:anlaşıldı. Şey yenge bişey soracam biz bu kıyafetleri neden giydik.

Jisoo:onlar iş kıyafetleri taecim

Taehyung :yenge bunlar hangi işin kıyafeti bize siyah tayt giydirdin siyah tişört üzerine çelik yelek gözümüzde siyah gözlük kafamızda çorap ayrıca benim kafama taktığın çorap kullanılmış kokuyo farketmedim sanma.

Jisoo:ajan kıyafeti onlar tae

Lisa:taehyung haklı jisoo kafamızda çorap var zaten ama gözlük niye takıyoruz.

Jisoo:çok konuşuyorsunuz siz.

Hoseok:ben mutluyum halimden.

Lisa:aşkım sen nasıl çilek kostümünün içinde mutlu oluyorsun anlamıyorum. Jisoo sen hoseoka neden o kostümü verdin.

Jisoo:aslında ben vemedim eğer o kostümü giymeseydi kendini balkondan aşağı atacaktı .

Lisa:ne yani seni tehditmi etti.

Hoseok:aşkım tehlikeliyim biliyorsun.

Lisa:en iyi ben bilirim haşin sevgilim 😏

Hoseok:sevgilim görevdeyiz dur yapma.

Jisoo:lan jungkooku unuttunuz.

Taehyung :olamaz hedef marketten çıktı sola döndü acaba varış noktası neresi. Hmm bir binaya girdi yoksa kaçıyormu.

Hoseok:gerizekalı marketin solundaki binada biz oturuyoruz ya jungkookla beraber.

Taehyung :haa doğru unutmuşum heyecandan.

Jisoo:siz neden iflah olmaz varlıklarsınız sadece bir defa beyninizi kullanın sadece bir defa lütfen.

Hoseok:aslında jungkooku evdeyken bayıltıp kaçırsaydık yakalanma yüzdemiz kaçtı.

Taehyung :saçmalama olmaz öyle şey.

Lisa:aşkım sizin evdekilere yakalanırdık.

Jisoo:mükemmel fikir aferin hoseok.

Lisa-Taehyung :saçmalama

Hoseok:sanırım kendi bacağıma sıktım.

Jisoo:HAYDİ MİLLET İSTİKAMET HOSEOKGİLİN EVİ GÖREV JUNGOYU KAÇIRMA LETS GOO.

Lisa-hoseok-taehyung :allah birgün belamızı verecek senin yüzünden.

__________________________________________________

Hoseok'dan(burdan itibaren düzyazı olacak)

Elimdeki maymuncukla yarım saattir kapıyı açmaya çalışıyordum. Keşke profesyonel bir hırsız çağırsaydık kapıyı açtırsaydık.

Lisa:aşkım sende anahtar yokmu neden kapıyı maymuncukla açmaya çalışıyorsun.

Lisa'nın konuşmasıyla bir elimdeki maymuncuğa birde kapıya baktım hakikaten ben neden bunla açıyorumki o sırada jisoonun elini alnına vurduğunu taehyungun ise bu çocuk olmamış adlı bakışıyla bana baktığını gördüm.

THE LOVE BUNNYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin