Watty beni durduramazsın medyayı kaldırma riskini göze alamazdım bende bölüme ekledim şarkıyı eheh.
Jennie:kook sana muhteşem bir haberim var.
Jungkook:inşallah jisooyla ilgilidir. Yoksa beni meşgul ettiğin için sana küfredebilirim.
Jennie:yok be küfretme. Sana jisoo'nun numarasını buldum diyecektim.
Jungkook :beni niye böyle şeyler için meşgul ediyorsun.......NE NUMARASINI MI BULDUN.
Jennie :evet.
Jungkook :bana numarayı veğr bana numarayı veğr..
Jennie:yani bir şartla verebilirim.
Jungkook :tamam parayı hesabına gönderdim.
Jennie :way canına kook sana demeden anladın beni ne kadar da iyi tanıyorsun.
Jungkook :ne demezsin seni o kadar iyi tanıyorumki önceden aldığın paralar sayesinde.
Jennie :öyle deme kook öğrenciyim ben param yok.
Jungkook :zenginsin jennie sen kendine gel.
Jennie :zengin olduğum fakir bir öğrenci olmadığım anlamına gelmiyor.
Jungkook :offf tamam jen öyle olsun. Hadi sen bana numarayı at bak parayı hesabına gönderdim zaten.
Jennie:al bakalım kook
+90................ Hayrını gör.Jungkook:mahalle esnafı gibisin aq.
Jennie:işimiz be kook napalım.
Jungkook :naap biliyormusun.
Jennie :?
Jungkook :bana kook deme.
Jennie :tamam kook.
Jungkook:allahım sen bana sabır ver. (imanlı kook)
Jennie:bende seni seviyom kuzen muah.
Jungkook:salaksın ama bende seni seviyom ha/
Tabi bunları sana atmicam biryerlerin havalanır sonra/
Gidemde karıcığıma yazam.____________________________________________
+80......: karıcığım
Davşan Karıcığım:pardon anlamadım.
+80.......:neyi anlamadın karıcığım.
Davşan Karıcığım:bana karıcığım demeni anlamadım.
+80......:ha omu anlamicak bişe yok karıcığım. Evlenicez ya senle şimdiden alıştırma yapıyorum alışmak için.
Davşan Karıcığım:sakın bana dün yazan ve sürekli davşan yengeciğim diyen kişiyle bağlantım var deme.
+80.....:asla tanımıyom bile ben onu hatta bende davşan karıcığım diye kayıtlıda değilsin.
Davşan karıcığım:kesinlikle tanıyorsun onu. Hem ben öyle bişey dememiştim sen niye beni davşan karıcığım diye kaydediyorsun ya.
+80...... Kook olarak kaydedildi.
Kook:yani şimdi karıcığım jennie bizi yakıştırmış ee haklıda bende yakıştırdım çünkü. Evlenmeyipte dünyayı minik soookooklardan mahrum bırakmayalım demi. Düşünsene etrafta zıplayan küçük sookooklar ayyyy düşüncesi bile muhteşem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE LOVE BUNNY
FanfictionJennie:pişt bana bak la. Jungkook:ne var jen. Jennie:ben duydum ki sen tavşanları çok seviyomuşsun. Jungkook:evet artık asıl konuya gel. Jennie:elimde tamda sana göre hem tatlı hem sexy tavşan var. Jungkook:..... Burası sookook burda benim kuralları...