Err, hi Kyu!
Mungkin saya dah tiada di dunia waktu awak membaca diari ni.
Yes, diari ni khas untuk awak because you are so special to me!
Firstly, I'm sorry kerana tinggalkan awak sendirian di bumi ini tanpa saya. Sejujurnya, semua perkara yang terjadi bukanlah salah awak. It's my fault jadi jangan salahkan diri awak.
Terima kasih kerana memberikan kebahagian dan keseronakan kepada saya. I will never forget about it.
Kalau awak tanya kenapa saya ambil keputusan untuk menamatkan riwayat saya, hmmm. Sebenarnya saya pun tak tahu. Saya cuma dah tak tahan dengan tekanan yang diberikan oleh semua orang kepada saya. It's stressful!
Sebenarnya, saya teragak-agak untuk membunuh diri. Kalau saya ada hantar mesej kepada awak tapi saya delete, itu tandanya saya teragak-agak dengan keputusan saya and i really need your help at that time.
Junkyu, help me!
Saya betul-betul tak tahan dengan hidup ni.Maybe, ini mesejnya. Hehe. Pelik kan? Nak bunuh diri pun kena ada rancangan.
Hmmm,
Kim Junkyu. I'm sorry for leaving you alone.Junkyu menutup buku diari yang dibacanya tadi. Air mata yang mengalir di pipi dilap tetapi masih tersisa.
Hik!
Hik!
Hik!
I'm sorry too, Shin.
Why, you gave me such a painful but beautiful breakup at the same time?
After you left
My time is like
Living through daytime without the sunA deep darkness
That's filled with silence
Is swallowing me upT H E
E N DThank you for reading.
YOU ARE READING
[C] Beautiful Breakup | Junkyu
Fiksi Penggemar"Kita putus." Disebabkan itu, Junkyu membenci gadis itu selama dua tahun tanpa mengetahui sebab yang sebenar. ● short story Start: 25.11.21 End: 25.11.21