The chapter start with naira and KARTIK went outside .
Naira - mendak kaha lekar Jaa rahe ho mujhe.
Naira asked this question for the fourth time .
Kartik - ohh god sherni .... Patience naam ki cheez hai ya nahi tumme .
Said Kartik holding her hand again nd taking her inside . He closed the door behind her and smiling standing behind her .
Naira - kitni der aur . Aur kab taak aise aanke band karke rakhna hai mujhe .
After sometime Kartik asked naira to open his eyes . Her mouth gets open in a perfect O shape . Kartik book a whole hotel and decorate it very nicely with all things she loves . Red heart shape balloons , black forest cake but he made it with his own hand because he can't take any risk with his jaan 's health .
A huge black and white photo of Kaira and kairav was attached on the wall and on the photo it was written kaira ka kairav. Naira covered her surprise mouth with her hand and turned to look at Kartik who smile at her .
Naira - kartik yeh toh bahaut accha hai thank you so much mendak .
Kartik smile .
Naira ( confused ) - par Kartik yaha kaira ka kairav kyu likha aur yeh kaira kya hai .
Kartik - jaan yeh hamara naam ka fusion hai matlab kartik aur naira ka kaira . Aur kairav hamara ansh hai kaira ka kairav hai woh .
Kairav toh hamari jaan hai bacche hamari wajhse hote hai par aaj ham ek huye hai toh sirf aur sirf kairav ke liye .
Naira - haa kartik kairav ne hi ham dono ko joda hai .
Kartik - pata hai yeh kaira naam kisne diya hai hame .
Naira ( confused ) - kisne ???
Kartik - meri bff ne .
Naira ( shocked ) - Mishti ne bahaut hi creative hai meri behan akhir behan kiski hai .
Kartik - meri sherni ki . Accha chalao madam ab cake cut kare ???
Naira nod in yes and take a knife in her hand . She cut the cake in pieces and take a piece near kartik and feed him .
Naira - ab mujhe bhi khilao .
Naira command him .
Kartik - jo hukum meri rani sahiba .
Kartik feed her cake . He hold her hands and pushed her near the wall keeping his both hands around her in a cage . They both were close to each other they can feel each other breath .
Kartik - happy birthday Jaan .
And he kneeled down .
Kartik - I love you naira . I love you naira . Thank you naira meri life main aane ke liye thank you mujhe love me believe karwane ke liye . Thank you mujhe kairav dene ke liye.
Aur ek thank you krishna ji ko bhi ki chudail ko life se nikal kar Angel ko bhejne ke liye . Naira ke form main Angel ko bhejne ke liye . Thank you naira mujhe kairav ko dene ke liye . Thank you mujhe pehele wala Kartik banane ke liye . YOU ARE MY LIFE NAIRA FROM NOW ONWARDS LOVE MEANS NAIRA FOR ME .
Naira was in tears hearing his confession. Kartik stand up and wipe her tears and kissed on her forehead
Naira - I love you too kartik . I LOVE YOU TOO .
And kartik hug her very tightly .
Naira - waise pata hai kartik yeh world ka cutest love confession tha
आप पढ़ रहे हैं
Kaira ff - Connected ( ✔️ )
FanfictionTwo seprate soul - kartik and naira but kairav their son is the one who connect them . Peep into know more 👇