new student

96 4 0
                                    

,,No takže.. Má černý vlasy a hnědý oči. Má super styl oblíkání," líčí mi J-hope jak vypadá ten nový student. Shodou okolností s ním chodí do třídy.

,,Je vysokej?" zeptám se.

,,No...ne," odpoví Hoseok. ,,Ale už jsem se s ním bavil.." řekne tajemně.

,,No? A?" zeptám se. ,,Nenapínej mě," řeknu, když chvíli neodpovídá.

,,Ahoj, J-hope," ozve se hlas za mnou. Když se otočím, vidím před sebou kluka, který vypadá přesně tak, jak mi J-Hope vyprávěl.

,,Ahoj, Yoongi," odpoví Hoseok s úsměvem. Než ale stihnu cokoliv říct já, záhadný kluk na J-hopa mrkne a ztratí se v davu.

,,Tak Yoongi, jo?" ušklíbnu se. J-hope rozpačitě přitaká. ,,A jenom jste se bavili, jo?"

,,Nech toho, Hyun. Jenom jsem ho tady trochu provedl a hodil s ním řeč, nic víc," řekne J-hope. No jasně pomyslím si.

,,Fajn. Hele už budu muset jít, ale dej mi pak vědět," řeknu.

,,Jasně," zamává mi J-hope.

...
Po škole si s J-hopem zajdeme na oběd. Tajemný kluk mi zůstává stále tajemstvím, J-hope tvrdí, že se od té doby co spolu mluvili naposledy nebavili. Jasně...
J-hope má ještě odpoledka, ale já dnes ne. Se sluchátky v uších zamířím rovnou domů. Když za sebou zavřu dveře, sundám si sluchátka, boty a vydám se do obýváku. Jelikož jsou teprve dvě hodiny odpoledne a já už mám dneska překvapivě volno, tak mám dost času. Nejdříve si udělám úkoly a pročtu si texty s přípravami na zítřejší test z biologie. Pak mám ale čas a začnu se trochu nudit. Na televizi si do pozadí pustím písničky a otevřu mobil. Žádná nová oznámení. Teda minimálně ne zajímavá. Rozkliknu chat s Jiminem a rozhodnu se mu napsat.

Ahoj, Jimine

napíšu tentokrát první a kliknu na 'odeslat'. Čekám jen chvilku, než mi příjde odezva.

Jimin: ahoj, princezno
Jimin: copak že píšeš tak brzo?

Mám čas a nudím se. :/

Jimin: o to se klidně postarám
Jimin: tak nudíš..
Jimin: nemáš žádné úkoly?

Přestaň být jak moje máma. 😂

napíšu, ale upřímně to zabolí. Kéž by tady byla a jako normální máma by se mě ptala na totéž.

Jimin: dobře, sweetie

Co vlastně děláš?

Jimin: nic moc zvláštního
Jimin: jen si píšu s krásnou dívkou

Vážně?
Napiš mi něco o ní.

Jimin: známe se jen krátce
Jimin: je drzá

Vážně?

Jimin: ano vážně
Jimin: ale líbí se mi to

Nad tím se pousměju.

Jimin: myslím, že její jméno začínalo na...H?

Fakt jo?

Jimin: jo
Jimin: a to nejdůležitější...
Jimin: má fialovou noční košili :D

Páni.
Podle tvýho vyprávění zní super cool.

Jimin: jo
Jimin: to asi je

Asi?

Jimin: zatím jsme se nesetkali
Jimin: takže jen asi

Ale je to stále jenom zatím..

Jimin's pov
"Ale je to stále jenom zatím.."
odepsala.
,,Ano. To je."
odepíšu na to já.
Rozhodl jsem se. Celou dobu jí mám jenom nadosah.
Musím jí vidět...

I need U // park jiminKde žijí příběhy. Začni objevovat