5.rész

627 18 0
                                    


el is indultunk, kie hozott egy hűtő táskát, tele minden fincsi élelemmel, nagyon szomjas voltam ezért vettem belőle egy jó hideg vizet.

ahogy kicsit kintebb mentünk megálltunk a hajóval és mindenki csobbant egyet.

még egy kicsit kint voltunk meg beszélgettünk
ezután elindultunk haza mert elég sötét lett, kipakoltunk csináltunk vacsit aztán mindenki megfürdött, már csak nekem kellett megfürdenem úgyhogy elindultam a fürdő felé.
megfürödtem,fogat mostam, negyed óra után kész is voltam.

miután hazaértünk akkor is beszélgettünk egy kicsit.

-bementem a szobába ahol a többiek voltak, aztán láttam hogy mindenki fekszik vagy ül valahol és láttam ahogy JJ rámnéz mert nekem nem maradt hely.

-Hannah,gyere ide mellém.-mondta JJ-
-okés!-vágtam rá-
felmásztam mellé az ágyra és mellette ültem a falnál, a telóját nyomta de én is.
-gyere nézzünk valami vidit Outer banksről-nevetett-
-okés-mondtam-
majd befeküdtem mellé az ágyba.
amikor már több videót néztünk elálmosodtam. nem terveztem elaludni de sikerült elaludnom.
Annyit éreztem utána hogy valami gyenge kéz átkarol. JJ volt az.
aztán elnyomott minket az álom.

Reggel

reggel arra ébredtem hogy JJ átkarol,nem mondom hogy nem volt jó érzés de nem vagyunk együtt és ez fura. ezért felugrottam.

-Hannah,mi a baj?-kérdezte JJ-
-hát izé..-mondtam-
-miért nem keltettél fel?-kérdeztem-
-mert olyan cukin aludtál-mondta-
-forgattam a szemeim-
-haragszol?-mosolygott-
-nem..-mosolyogtam-

igazából tényleg nem haragudtam rá,tudom mit gondoltok, de nem hinném hogy ő is érez valamit irántam. majd egyszer megpróbálom elmondani neki.

————folytatom————

Outer Banks a paradicsomTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang