................Bölüm 12.................
multimedya; Özlem mustafa
bölüm şarkısı; mustafa ceceli-Gül rengi..
Bir bozuk saattir yüreğim hep sende durur..
-Turguy Uyar.
yazardan;
O büyük platonik aşkın sonuna gelmişti artık Özlem.. Mustafa hoca ise çıkmaz bi yola girmişti. Öğretmene aşk belki ayıptı belki de kötü. ama aşık olmuştu Özlem mustafa hocaya. beklemediğide bir karşılık almıştı hocasından evet mustafa hocada Özlem'e aşık olmuştu. peki bu işin sonu ne olur?
Özlemden;
Nefesi yüzüme o cümleyle öyle bi çarptı ki ne ayılabildim ne de ayılmak istedim..
sevginin yüceligi bu kadar büyük müydü bizde?
"ne oldu?" demesiyle kendimi toparlamaya ve ona odaklanmaya çalıştım ama olmadı . çünkü
bana söyledigi "ben seni severken özür diliyormuyum " cümlesiydi. beynimde yankılanıyordu bu cümle.
"Ben.... ne diyecegimi bilmiyorum"
"Beni sevmiyor musun" dedi mustafa hoca sessizce
"seviyorum ama...."dedim utangaç bi o kadar endişeli tavrımla
bana biraz daha yaklaşarak
"Aması ne Özlem söylesene .." dedi kaşları çatık halde
bana inanmadıgını düşünüp gözlerimi fal taşı gibi açtım :
"Seni sevmedigimi nasıl düşünürsün ben gecelerce ağlarken sen mışıl mışıl uyuyordun ben ölürken sen yaşıyordun . seni seviyordum ve haberin yoktu seni sevdigimi kimselere söyleyemiyordum ben ölüyordum anlasana ölüyordum!.."
bir hırsla ağzıma geleni söyledim ve sesim haddinden fazla çıktı.
"uyuduğumu nerden çıkardın ? senin fotografina bakmadan uyuyabiliyor muydum ? neler çektimi kim bilebilir ! saçlarını izliyordum uzaktan ve gülünce yukarıya kalkan başını.. ben sarhoş oldum kokunla anlasana seviyorum Özlem seviyorum!
beni ikna etmek için gözlerime odakladı gözlerini.
konuşmama izin vermeden
"Allah kahretsin çok seviyorum" diyerek birden sarıldı
ben heycandan geberiyorum tabi.
bende yaşaran gözlerimle boynuna doladım ellerimi .
yüzüme baktığında gözlerinin yaşarmış olduğunu farkettim .
"Ağlama nolur bir damlana bile muhtacım senin."
gülümsedi
"Ağladığımı kim söyledi küçük hanım mutluluk gözyaşı bunlar"
sanki geçmişin acısını çıkarır gibi tekrar sarıldım sevdama .
sarıldığımda beni kaldırıp döndermeye başladı mutluluktan bastım kahkahayı ..
Yanımdaydı.. benimdi.. sadece benim..
İlerisini düşünmek bile istemedim sadece bu ânın Ölümsüz olmasını diledim . gözlerini Gözlerimde kalsın istedim benim masalımın kahramanı olsun istedim O artık benimdi Allahım.. Gözlerimizin mutluluktan yaşarmasını izledik sadece ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖĞRETMENİM(kitp)
Teen FictionAşka aç bir öğretmen 17 yaşında genç bi öğrenci .. hayatları aynı okulda kesişirse ne olur? Özlem ve mustafa'nın sonu ne olacaktır ? heyacanlı bir macera sizleri bekliyor...