.........Bölüm 16.........
Multimedya;
Mustafa..
bölüm şarkımız;
yeis sensure: Dokunamam farklı tene (kesin dinlenmeli :)) )
"Çıkar at aklından onu diyor kimileri
Sizde aklınızla değil de yüreginizle sevseydiniz o zaman anlardınız beni.."-Can yücel.
iyi okumalar :))
***
MustafadanUzaklara bakar gibi çektim sigaramdan bir duman daha düşünmeye başladım sadece düşündüm...
Ya kurtulamasaydı Özlem.. o son elektro şoku verdiginde mehmet dönemeseydi özlem hayata ne olurdu söylesene hayat?
3 Gün içinde yaşlanan bir insan gördünüzmü siz ? ben ta kendisiyim.
Düşünün sevdiginiz bi kadın var onu tam buldum tam benim oldu derken hayatının onu alması ne tür bi kahpeliktir? hayatın bana en büyük kahpeligi zaten özlemin öğrencim olmasıyla başladı.. onu sevdim ve kahpelige boyun egmedim ve egmem..
omzuma mehmetin dokunmasıyla irkildim.
"Sana kaç defa özlem iyi dedim niye suratın bok satıyor?"
sigaramdan bi zehir daha çektim
"Korktum mehmet ben küçükken annem yaşıyor mu diye gece annemin nefes alışına bakardım. bunun gibi birşey .. ya gitseydi? onun gözlerinden mahrum kalacaktım. ve birdaha asla sevemeyecektim."
mehmet ayak üstü ugramış gibiydi
"Ben özleme bakayım en iyisi . " dedi mehmet yorgunluktan dağınık saçlarını karıştırarak.
"Ona iyi bak mehmet" diyebildim sadece o kadar yorgundum ki sanki duygu yetimi kaybetmiştim òyle bir travma yaşadım ki ölsem iflah olmaz bu korkum..
............3 gün sonra.....
Özlem'den
Nerdeyim ben ?
kolumdaki serum ?
elimi tutan kişi MEHMET!
kafasını sedyeye yatırıp elime kapanmış ne saçma bir hal bu böyle
elimi bir hızla çektim . mehmet uyuşyuk uyuşuk uyandı
"mehmet nerdeyiz ne oldu bana mustafa nerde ! "
Korkudan sesim titriyor gözlerimden yaşlar akıyordu
mehmet ise oldukça sakindi
"Bi uyanamadın be kızım ne uyuşuk bünyen varmış 3 gùndür uyanmanı bekliyoruz"
anlamsızca baktım mehmete ne oldugunu bilmiyordum tek hatırladıgım şerifenin bakışlarıydı..
yutkundum..
Ne oldu bana? mustafa.. nerede o . .
mehmetin yüzüne ciddiyet çökmüştü
Mehmeti ilk defa ciddi görüyordum.
Ellerini omzuma koydu ve yakınlaşarak konuştu
"Özlem.. zor günler geçirdin arkadaşın şerife. şerifeydi sanırım adı seni zehirlemeye kalktı mustafa birAz daha geç kalsaydı aramızda olmayabilirdin.."
Şaşkınlıktan ne diyecegimi bilemiyordum.
"O bana bunu yapmaz yalan söyleme kim yapti"
"Bunu benim anlatmam saçma olacak sanırìm mustafayı çağırayım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖĞRETMENİM(kitp)
Teen FictionAşka aç bir öğretmen 17 yaşında genç bi öğrenci .. hayatları aynı okulda kesişirse ne olur? Özlem ve mustafa'nın sonu ne olacaktır ? heyacanlı bir macera sizleri bekliyor...