#Sevebilir miyim?#

9.6K 270 25
                                    

multimedya mustafa hoca :)
bölüm şarkısı: evanescence  - my ımmortal
***

Mustafa'nın anlatımından

Ben mustafa .. bu benim ilk görev yerim atamam uzun sürdù bu yüzden geç başladım edebiyatı çok sevdiğimden edebiyat ögretmeni oldum . annem ve babam almanyada yaşıyor. yarin ik kez görecektim görev yerimi ve adanaya geldigim icin mesafelerden dolayı üniversitede ki sevgilim Eylül benden ayrıldı . belki de başkası vardi kim bilir ? ama ayrilik acisi cekmemistim .

sabah alarmi kurdugum halde uyanamamışım sikeyim böyle işi . hemen lavaboya traş olmaya gittim ve takım elbisemi giydim kitaplarımıda alip evden çıktım.

Okul normal büyüklükteydi ben geldiğimde müdür bey konuşma yapıyordu geç kaldığım için sinirliydi buruşuk suratlı herif.. !  yeni olduğum için hiçbiryer bilmiyordum bunun için karşımda duran kızlara sorma gereği duydum kızlar bana yiyecekmiş gibi bakıyordu evet hep böyle olur her zman ilgi odagi olmuşumdur. ama sadece biri bakmıyordu daha doğrusu ilgilenmiyordu kapkara gözleri simsiyah beline kadar saclari olan bir kızdı yaninda da kısa saçli biri daha vardı öğretmenler odası ne taraf ta diye lafa girdim cansu adinda ki öğrenci bana yolu gösterdi..

herkes bana bakıyordu rahatsız oldum bakışlarından ve söze girdim.  "ben mustafa hayranlı yeni edebiyat öğretmeni ve aynı zamanda 11E nin sınıf öğretmeniyim . " bende dil ve anlatım öğretmeniyim dedi bir ses kafamı çevirdiğimde genç ve alımlı bir bayan gòrüyorum . gözleri o kadar ateşli bakıyordu ki .. yanacaktık nerdeyse. gülùmseyerek karşilik verdim . sonunda ders zili çaldı zaten bu sıkıcı morukların yanìnda durmaktan gına geldi kitaplarimi alip 11E nin yolunu tuttum

Herkes ayaga kalkti "İyi dersler oturun " dedim gòzlerimi orta sıralarda gezdirirken biri carptı gözüme yine o kız kara gözlü ...
"ben mustafa hayranli yeni edebiyat ögretmeniniz bu sene beraberiz umarim iyi anlaşırız en baştan ba§layarak kendinizi tanıtın" dedim hiçkimseyi dinlemiyordun biran önce karagözlü kızın tanitmasını bekliyordum nihayet ona geldi.:
"Adım Özlem Ulus  Adanalıyım edebiyatı çok severim edebiyatta okul 1.siyim." benim gibi edebiyati seven biri daha çikti . dikkatimi ceken birşey daha vardı utangaçtı bir çocuk gibi.. ben onu izlerken zil çaldı kitaplarımi alip çıktım. dışarıya sigara içmek için çıktığìmda bütün kızlar bana bakıyordu ve Özleme ilişti gözlerim . yakın arkadaşı olduğunu anladiğìm şerifeyle konuşuyordu şerife ise bana bakıyordu . tartışır gibi halleri vardı özlem hışımla kalkti masadan bana doğru geliyordu beni farketmedi kolundan tuttum gözlerine baktım sanki denizdeki dalgalar carpar ya karaya öyleydi öfkesi ve çatılmış kaşları  ...

Sonra hep üzgün gördüm onu . şerifeye sorma geregi duydum ve kantinde şerifeyi yakalayìp yanina oturdum. "Özlemin neyi var" dememle baktigi dergiden kafasini kaldirarak derince bir nefes aldı bunu neden ona sormuyosunuz dedi aklınca  çıkıştı bana. kaşlarımı çatarak ona baktım . oda ciddileşip konuşmaya başladì "benim yüzümden, onu suçladım" "neden" diyerek daha da öfkemi belirttim. sözümü kesmeden dinleyin lutfen.

"ögretmenim ..  ben size aşık oldum gözlerim hiçbirşey görmez oldu sizden başka... size yakınlaştığını düşünmüştüm. ama öyle değilmiş ona haksizlik ettim o benim dostumdu ve size aşık olduğunu sandım . " duyduklarımla yerin dibine girdim kan beynime sıçradı "şerife ben senin öğretmeninim bunları düşünmen yanlış sen benim öğrencimsin daha fazlası olamaz Özlemden özür dilemelisin"  şerifenin gözleri dolmuştu . söylediklerimi sakın unutma dedim ve kalktım son dersim 11E yeydi özlem o kadar bitkin duruyordu ki dersi hiç dinlemedi ders sonu herkes dağılmıştı beni farketmemişti birden ağlamaya başladı çenesini kavrayıp ağlamaktan kıpkırmızı olan gözlerine baktım  ona ağlamaması gerektiğini söyledim ama hiç durmadı  şerife yüzünden ağladığını anladım.. sinirlenmiştim ona ve özleme!.. kıyamadığım gözlerinden nasıl yaş akar ? özlemi eve bıraktım o akşam o kadar güzeldi ki..

***

facebook'ta bir yeni mesaj: (Şerifeden)  sana aşığim hoca ! ne istersen yaparım "ne istersen" senin olmak istiyorum kadının olmak istiyorum anla beni bir gün ver bize sadece 2 saat !!

bu üslubu midemi bulandiriyordu resmen benimle seks istiyordu usulünce ona anlatacaktim ve ellerimi  klavyeye koyarak;
ben senin öğretmeninim haddini bil çocuk ! birdaha da yazma eğer seviyorsan beni òzlemide benim için üzme iyi geceler. 

son postayı koymuştum şerifeye .  facebook da biraz gezinmek istedim karşima  özlemin fotografi çıktı kapkara gözleriyle bakmış . sanki bana bakıyor hep bana...  kara gözleri o kadar efkarlandırdı ki beni kendime rakı koydum laptopu masaya koyup özlemin fotografina bakarak içmeye başladım 1 2 3 4 5 bardak derken iyice demlendim ve sarhoş oldum ne dediğimi bilmeden konusmaya başladim .; yapamam bunu ikimizede yapamam diye sayıklıyordum "bunu yapamam küçüğüm , yapamam."

****

sabah uyandiğimda rakınin etkisiyle başım çok ağrıyordu beyaz gömlek ve siyah pantolonumu giydim okulun yolunu tuttum  .  derse girerken.şerife yolumu kesti ve gözlerini üzerimde gezdirerek konuşmalıyız . beni takip edin dedi ve özlem le alakalı olduğunu düşünerek takip ettim beni spor odasına götürdü ve aglamaya başladı  neden ha neden neden sevmedin beni sadece bir gece geçirecektik sana aşigim hoca benim olacaksin derken dudakları dudaklarımda birleşti . napıyorsun sen diyerek ittim şerifeyi..

ellerimi tuttu ve özlem içeriye girdi harika bir zamanlama !!

Özlemin yanlış anlamasından korkuyordum özleme baktığımda gözleri dolmuştu...

Özlem'in anlatımından;

Ağlamamak İçin kendimi zor tutuyordum sevdiğim adam kardeşim dedigim kizla offffff !!!  Koşarak ve ağlayarak uzaklaştım onlardan zemin katın merdivenine oturdum ve aglamaya başladım . bunu nasil yaptın hoca bunu nasıl yaptın ben seni severken bunu nasıl yaptın !

ağlamaktan gözlerim kıpkırmızı olmuştu . lavabo da yüzümü yıkadım geç olmuş ve okul dağılmıştı kapıdan tam çıkıyordum ki mustafa hoca arabasinin kenarina yaslanmis sigara içiyordu Özlem diye seslendi arkamdan. bakmadım kolumu tutup beni kendine çekerek o her erkeğin kullandığı cümleyi söyledi ; Açıklayabilirim. ben sizin neyinizim ki açıklama geregi duyuyorsunuz ha ! dedim sert ve öfkeli sesimle bana izin ver diyebildi zor çıkan sesiyle daha fazla  dayanamayarak kafami peki anlaminda salladim..

Bir cafeye oturduk .. suskunluğumu bozan kişi ben oldum.  "açıklama yapmak zorunda değilsiniz . " yüzünün her kıvrımında acı ve pişmanlık vardı sanki gözlerini havaya dikip sonra bana bakıp başladı konuşmaya "Özlem , benimle konuşmak istediğini söyledi nerden bilebilirim bana asılacağını önemli bir konu olacağını düşündüm. inanıp inanmamak sana kalmış "

sözlerini böyle bitirmişti ben hayran hayran bakarken dudaklarına .. neden sana inanmak istiyorum mustafa neden her yanlışında bir doğru arıyorum? galiba cevabı açıktı Aşk..

yaslandığım masadan doğrularak "size inanıyorum,inanmak istiyorum.."

peki küçük hanım diyerek gülümsedi o gülünce gözleri kaybolurdu  . gülme hoca bana böyle gülme...

####

"Günaydın kanki " arkama baktığımda şerife oldugunu anladım. "Günaydın"

"Ne o küsmüyüz?"

"birde küs müyüz diyorsun seni anlamıyorum hocanla kuytu köşelerde yiyişiyorsun amına koyayım ne demek küsmüyüz ya ?"

"hey hey yavaş ol biraz bianlık birşeydi zaten olmaz dedi artık umrumda değil o mustafa denilen odun çünkü  hayatımda biri var dedi 32 dişini göstererek

bende duyduklarım karşısında şaşırmıştım hemde bayagı yani . sonra devam etti yarım kalan konuşmasına . Ömerle çıkıyoruz ve gerçekten mutluyum Özlem mustafa hoca bi çocukluktu aman neyse siktir et kanka.

ben hala onun suratına boş boş bakarken düşünmeye başladım

"Ne yani şimdi mustafa hocayla aramda engel kalmadı mı sevebilir miyim onu canımı ruhumdan koparırcasına sevebilir miyim?"



selam arkadaşlar hikaye de çok önemli gelişmeler olacak vote sayısı yükseldikçe yazacağım. ne zaman yazacağım size bağlı ne kadar vote  o kadar yb emege saygı lütfen arkadaşlar  onun dışìnda yanımda olan arkadaşlarima teşekkür ederim sizi seviyorum yb görüşmek üzere seviliyosunuz canlarım..

ÖĞRETMENİM(kitp)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin