°Özür dilerim.°

8.2K 271 18
                                    

.........#Bölüm 10 #........

Multimedya ;
Özlem , Mustafa..

**

Bölüm şarkısı;

TNK- yine yazı bekleriz..

***

O kağıt bana ait! okulun yanında ki köprüden kendimi atmak istiyorum . Ölsem daha iyi . Okudumu acaba ? Mal değil ya okumuştur tabi. Yemin ederim yağmur yağsa yıldırım benim kafama düşer.

"Bunu kantinde yanımdan ayrılırken düşürdün"

Yüzümde ki endişe bariz belliydi. Endişeli gözlerle baktım oda bana bakıyordu boyum kısa olduğu için ben başımı kaldırmak o ise başını eymek zorunda kalıyordu hafifçe yanaştı bana... Aramızda neredeyse mesafe kalmamıştı. Nefesim kesiliyor bana yaklaştıkça..

Elini çeneme koyup başımı kaldırdı
"burada yazılanlar doğrumu?". Dedi sorgular şekilde

"Öğretmenim" dedim kısık çıkan sesimle

"bana doğruyu söyle gözlerime bak, en derinine"

Gözlerim yaşardı ben ne kadar tutmaya çalışsamda göz pınarlarımdan intihar ettiler..

Yaşlarımla beraber yağmurda üzerimize süzülüyordu

Ben dilim tutulmuş gibi mustafa hocaya hicbisey söyleyemiyordum.

Mustafa hoca bana dahada yaklaşarak ;

Gözyaşlarımı sildi ve daha sonra gözlerini kapayarak alnını benim alnıma koydu yağmur ise bardaktan boşalırcasına yağıyordu

Bi yanım bu anın keyfini çıkar diyor bi yanımda kaç...

Hala alnı alnımdayken gözlerimi onun gözlerine dikerek titreyen sesimle :

"Özür dilerim."

Diyerek yanından koşarak uzaklaştım..

°°°°°°°°°°
Bu olanlarda neydi şimdi onu sevdiğimi öğrendi mi? Of Allah'ım. Şimdi nasıl bakarım yüzüne !

yağmur hızını arttırdıkça bende adımlarımı hızlandırıp koşmaya başladım en sonunda yorulup bir banka oturdum yağmur hala yağarken bende ağlamaya başladım canım hiç bu kadar acımamıştı....

°°°°°°°°

Eve geldiğimde resmen saçlarımdan su damlıyordu annem o kadar titiz bi kadındı ki hemen söylenmeye başladı:

Wow wow git cabuk banyoya

Tabi ben giderken arkamdan o 38 numara terliğini fìrlatmayı ihmal etmedi. :)

Pembe ayıcıklı pijamamı giyip ıslak olan saçlarımı kuruladım ve aynı zamanda acıktığımı farkettim yemekte en nefret ettigim yemek olan bamya vardı bak söylerken bile öğüresim geliyor. En iyisi cantamda olan keki mi yemek..

Yerken aklıma olanlar geldi bogazım öyle düğümlendi ki lokmamı yutamadım gözlerim dolmaya başladı Nasıl bakarım artık yüzüne nasıl??

"Seviyorum Allah'ım ölürcesine ne biçim aşk bu ne bitiyor ne tükeniyor ne vazgeçebiliyorum ne de ondan başkasını sevebiliyorum. Yaşarken ölmenin ne demek olduğunu şimdi anlıyorum..."

Gözlerimden yaşların aktığını farkettim ve kapı açıldı

Gelen annemdi. Işık hızıyla gözlerimdeki yaşı sildim canım annem Durumumu farketmiş olacak ki şaşkınca;

ÖĞRETMENİM(kitp)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin