Intro

414 23 10
                                    

"Dia aku punya dia aku punya.."

Gadis itu mencucuk cucuk tubuh gadis yang tidak sedarkan diri atau lebih tepat yang sudah mati,menggunakan pisau yang tajam.

Darah yang memercik ke mukanya dibiarkan.Sungguh dia berasa puas setelah mencucuk tubub gadis itu berkali kali.

Pisau yang masih berlumuran darah di campakkan ke lantai.Dia berdiri dan menuju ke mejanya.

Meja itu penuh dengan peralatan peralatan yang tajam.Ada juga beberapa darah yang kering melekat dimeja itu.

Laci dibuka lalu sebuah gambar lelaki diambil.Gadis itu mengukirkan senyuman sinis.

Gambar itu dicium lama.

"Takkan ada sesiapa yang boleh memiliki kau,selain aku.Sayang~"

Gambar itu diletakkan di dalam laci semula.Gadis itu pergi ke tandas untuk mencuci tangan.

Usai dia membersihkan diri,dia terus sahaja melangkah keluar dari bilik bawah tanah itu.

Ya,bilik bawah tanah.Di mana gadis bernama Lee Hanmin akan meletakkan gadis gadis di dalam sana dan dia akan menyeksa mereka satu persatu.

Alasan dia buat begini kerana tidak mahu gadis gadis ini menyentuh lelaki yang dia sukai.

Gadis gadis itu akan dicucuk menggunakan pisau,mata mereka akan dicungkil keluar.Jeritan jeritan gadis itu Hanmin tidak hiraukan malah,ketawa puas hati.

-LEE HANMIN-

19 TAHUN.
DIA AKAN MEMBUAT APA APA SAHAJA DEMI MENDAPATKAN LELAKI YANG DIA SUKAI DENGAN CARA

MEMBUNUH!

-NISHIMURA RIKI-

19 TAHUN.
MURID YANG PALING PANDAI DI DALAM KELASNYA.
LELAKI YANG DISUKAI OLEH HANMIN.

-PARK SOLIM-
19 TAHUN.
SAHABAT KARIB HANMIN.
SEORANG YANG PERAMAH DAN PANDAI MEMBERI NASIHAT KEPADA ORANG LAIN.

DAN NANTI ADA JUGA CHARACTER II YG LAIN HEHE <3333

!WARNING!
CERITA INI ADA BEBERAPA ADEGAN YANG MELIBATKAN TENTANG PEMBUNUHAN,SEKSAAN,DARAH DAN LAIN LAIN.

JIKA ANDA TIDAK KUAT UNTUK MEMBACANYA,SKIP SAHAJA.

CERITA INI HANYA REKAAM SEMATA MATA,TIDAK ADA KAITAN DENGAN HIDUP SEBENAR MEREKA.

HOPE U LIKE IT :)

Haiiiii semua !!! Hehe,ni cuma intro yerr jalan cerita lepas habis ff Jungwon baru wapa akan mulakan jalan cerita dia yerrr.

Sorry lers ni baru first time wapa buat intro gini mungkin ada sikit kesilapan hehe.

Okay tu ja la yg wapa nk ckp hoho,see u soon <3

Byeeee !!

PSYCHO - NISHIMURA RIKIWhere stories live. Discover now