IT'S OKAY TO NOT BE OKAY

19 3 0
                                    

사이코지만 괜찮아

Rok: 2020

Epizody: 16

V hlavních rolích: Kim Soo Hyun & Seo Yea Ji & Oh Jung Se

Songy: (prvních pět)

1. "Wake up" - Elain

2. "In Silence" - Janett Suhh

3. "In Your Time" - Lee Suhyun (AKMU)

4. "Breath" - Sam Kim

5. "I'm Your Psycho" - Janett Suhh


Zhlédnutí: s českými titulkami

O čem to vlastně je?

Moon Gang Tae je komunitní zdravotnický pracovník na psychiatrickém oddělení, který byl požehnán vším, včetně skvělého těla, chytrosti, schopnosti soucítit s ostatními, trpělivosti, schopnosti rychle reagovat, vytrvalosti a dalších. Mezitím je Ko Moon Young oblíbenou spisovatelkou dětské literatury, která se kvůli tomu, že trpí antisociální poruchou osobnosti, jeví jako extrémně sobecká, arogantní a hrubá.Moon Gang Tae popírá lásku a Ko Moon Young to neví. Ti dva se vzepřou osudu a zamilují se, najdou přitom svou duši a identitu.

Můj názor

Za mě naprosto nejlepší, nejúžasnější drama loňského roku a možná vůbec, to bez debaty. Ta drama má všechno, na co si vzpomeneš. Ikonické herecké obsazení a jejich výkony, scénář, scény... prostě všechno a tu dokonalost podtrhují OST . Propracované do nejmenšího detailu, že i každý díl nese jméno podle dětské pohádky. Člověk se poučí, pobaví, popláče a já zůstala i v šoku z nečekaného překvapení.

Musím říct, že na začátku jsem měla problém rozeznat žánr, pokud bych to měla takhle říct, protože jsem si nebyla jistá, jestli to bude s nadpřirozenem nebo realistické.

Prostě to miluju, nemám co víc dodat...


I když už je pátého, nevadí... Ráda bych Ti popřála všechno nejlepší a nejkrásnější do nové roku a ať je lepší než ty předchozí!






2022.01.05

05

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
강박 관념Kde žijí příběhy. Začni objevovat