위대한 유혹자
Rok: 2018
Epizody: 32
V hlavních rolích: Woo Do Hwan & Joy & Moon Ga Young & Kim Min Jae
Songy:
1. "Hug Me" (안아줘) - Momoland
2. "Nonsense" (말도 안돼) - Joy
3. "I'm First" (내가 먼저) - Dokyeom
4. "Side" (곁) - Yang Da-il
Zhlédnutí:se slovenskými titulkami
O čem to vlastně je?
Příběh o chorobné ctižádosti, pýše, pokrytectví a o tom, jak velmi dokáže člověka ovlivnit zlý rodičovský vzor. Už během střední školy se dvojice kamarádů Kwon Shi-Hyun, Lee See-Joo a jejich kamarádka Choi Soo Ji proslavili svými způsoby pomsty a odvet. Mnozí spolužáci je považovali za "tři mušketýry". Avšak málo z nich tušilo, že všechny průšvihy dělají jen ze sobeckých důvodů a hlavně kvůli zábavě. Když se se Soo-Ji rozejde její přítel a před všemi jí znemožní, Soo-Ji se mu rozhodne pomstít. Zjistí si, že její bývalý přítel by chtěl chodit s mladou Eun Tae-Hee a rozhodne se mu to překazit. Přemluví Shi-Hyuna, aby Tae-Hee svedl. Tato úloha je ale mnohem těžší, než si všichni tři mysleli. Kromě toho mají všichni problémy v rodině, ale přesto musí před médii vystupovat spokojeně a tak, jak se od nich očekává. Shi-Hyuna navíc překvapí, že se při trávení času s Tae-Hee ani nemusí moc přetvařovat. V životě hlavních protagonistů všechno také komplikují i nevyslovená tajemství, které postupně vyplývají na povrch.
Můj názor
Abych byla upřímná, byla jsem k téhle dramě trochu skeptická. Za prvé mě děsilo, že to má tolik dílů, protože jsem se bála, že to bude natahovací a poslední díly snad o ničem a za druhé jsem na to neslyšela velkou chválu. Ale strašně jsem to chtěla vidět, protože mám Joy moc ráda. Líbilo se mi to. Zpracování bylo zajímavé a to samé i děj. Drama měla několik dějových linií, přesto hezky uspořádané tak, že se v tom neztratíte a všechno se netočilo jen okolo hlavního páru. Charaktery postav byly propracované a hlavně rozdílné. Jasně, občas jsem měla chvíle a díly nebo určité scény, kdy jsem si jenom říkala eeeeehh a kdy už to skončí. Taky jsem párkrát chtěla nějaké postavě zakroutit krkem, ale já byla spokojená. Teda až ten milostný trojúhelník, spíš trojúhelníky... bylo jich tam dost a ty já fakt nemusím. A cením za konec, pro mě byl akorát.
PS: Kapesníčky k ruce...
Pokud si tuhle dramu viděla, určitě mi dej vědět, jak se líbila/nelíbila tobě. Budu moc ráda. Jsem se trochu rozepsala, co? A to už je to docela dlouho, co jsem to dokoukala.
Ještě jsem se chtěla zeptat, co říkáš na tu novinku, co vymyslel wattpad, co se týká zpoplatněných příběhů. Mě to přijde jako naprostý nesmysl a nejvíc mě vytáčí za každou kapitolou ty reklamy. Což byl teda jejich účel, ale fakt mi to vadí. Přijde mi, že už i wattpad jde do háje a spousty čtenářů začínají být více agresivní a nepřátelští. No nevím, jen doufám, že se to zlepší :)
Dobrou noc, či hezký den
ČTEŠ
강박 관념
RandomJsem milovník K-drama, jakože opravdu velký milovník. Už nekoukám na nic jiného a proto bych se s tebou ráda podělila o ty, které jsem už viděla. Nechci to nazývat jako recenze, páč ty psát neumím. Je to... něco jako seznam s mým názorem na ně? Tře...