WHO ARE YOU?

124 4 2
                                    

  후아유  

Rok: 2013

Epizody: 16

V hlavních rolích: So E-Hyun & Ok Taecyeon &Kim Jae-wook

Songy:

1. "Happy" - Gajami Boys ((가자미소년단))

2. "Our Story (우리만의 이야기)"  -  Trickyneko (트리키네코)

3. "Because Love Grows (사랑이 자라서)"  -  Yoo Sung Eun

4. "My Girlfriend" - 4men


Zhlédnutí: se slovenskými titulkami


O čem to vlastně je?

Yang Si Ohn se po šesti letech probudila z komatu. Nepamatuje si, co ji do tohoto stavu dostalo, ale po probuzení se jí děje zvláštní věc – vidí duchy. Začne pracovat na policejním oddělení ve ztrátách a nálezech. Díky své nadpřirozené schopnosti občas přispěje k vyřešení nějakého případu, ať už vraždy či sebevraždy. Její zvláštní chování však nejde z hlavy mladému kolegovi Cha Gun Wooovi. Pak se před ní nečekaně objeví i duch jejího mrtvého přítele Lee Hyung Joona.  

Můj názor

No... zajímavé drama, chvílemi dost překvapující a s dějem, který vás nutí dívat se dál a dál, protože prostě musíte vědět, jak to dopadne. Na druhou stranu mi to přišlo trochu natahovací, i když jsem byla zvědavá, jak to skončí, ty poslední díly mi moc nebavili. Líbilo se mi, že i přesto, že to je akční drama, jsem se zasmála. Některé pasáže byli opravdu vtipné. S hereckými výkony jsem byla spokojená. Za mě dobrý, určitě je fajn se na to podívat (nemrzí mi, že jsem to viděla), ale pustit si to znova už bych nemusela.


PS: Pokud si cíťa, určitě kapesníčky. Já jich potřebovala...


Tahle drama byla první, kterou jsem viděla s tématem "duchové" a dalších několik jsem ještě shlédla. Pokud si to viděla, budu ráda za tvůj názor. Všechny vaše komentáře čtu, takže se klidně můžeš rozepsat. 

 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
강박 관념Kde žijí příběhy. Začni objevovat