신데렐라와 네 명의 기사
Rok: 2016
Epizody: 16
V hlavních rolích: Jung ll-Woo & Park So-Dam & Ahn Jae-Hyeon & Lee Jung-Shin & Son Na-Eun & Choi Min & Kim Yong-Geon
Songy: (prvních 5)
1. "For You" - BTOP
2. "My Romeo" - Jessi
3. "Confession (고백)" (ft. 시진) - SinB
4. "I Believe" - Younha
5. "Without You" - Yoon Bomi
Zhlédnutí: s českými titulkami
O čem to vlastně je?
Eun Ha Won má několik brigád a tvrdě pracuje, aby si vydělala peníze na školné, protože od své nevlastní matky a nevlastní sestry, s kterými bydlí, nemůže nic čekat a její otec je neustále pryč kvůli práci. Vrací se domů jednou za čas a vůbec netuší, jak se k ní ty dvě doopravdy chovají. Ha Won musí nečekaně použít svoje našetřené peníze na zaplacení místa na matčin popel na hřbitově, proto když jí Kang Hyun Min nabídne peníze, aby tři hodiny předstírala jeho snoubenku, souhlasí. Díky tomu se seznámí s jeho dědečkem, který jí později nabídne, že jí zaplatí školu, když se nastěhuje do domu k jeho vnukům Kang Ji Woovi, Kang Hyun Minovi a Kang Seo Woovi a naučí je chovat se, ale samozřejmě se zákazem chodit s jakýmkoli z nich.
Můj názor
Další "pohádka", osobně Popelka nikdy nebyla moje oblíbená Disneyovka, ale nestěžuji si. Viděla jsem jak originál, tak další různá zpracování a myslím si, že neomrzí. Obzvlášť právě korejské zpracování. Viděla jsem to tolikrát, že už ani na prstech bych to nespočítala. Je to tak příjemná oddechovka, příjemné téma, zpracování, herecké výkony, že si to musí zamilovat snad každý. Doporučila jsem to, už dvěma kamarádkám a ty byly z toho tak nadšené jako já.
PS: Pokud si citlivka, je fajn mít kapesníčky po ruce. Možná je budeš potřebovat.
Pokud si to už viděla, budu ráda za jakýkoliv komentář či ohodnocení k této dramě. Ráda si to přečtu.
Jinak se omlouvám, že to trvalo tak dlouhou dobu. Příště to snad bude dřív.
ČTEŠ
강박 관념
RandomJsem milovník K-drama, jakože opravdu velký milovník. Už nekoukám na nic jiného a proto bych se s tebou ráda podělila o ty, které jsem už viděla. Nechci to nazývat jako recenze, páč ty psát neumím. Je to... něco jako seznam s mým názorem na ně? Tře...