힘쎈 여자 도봉순
Rok: 2017
Epizody: 16
V hlavních rolích: Park Bo-Young & Park Hyung-Sik & Ji Soo
Songy: (nejčastějších 5)
1. "Super Power Girl" - Every Single Day
2. "Heartbeat" - Suran
3. "Double Trouble Couple" - Mamamoo
4. "Because of You" - Park Hyung-sik
5. "Your Garden" - Jung Eun-ji (Apink)
Zhlédnutí: s českými titulkami
O čem to vlastně je?
Do Bong Soon se stejně jako její matka, babička a další ženy z jejího rodu narodila s nadlidskou sílou. Ale musí být opatrná, protože v případě, že ji použije nesprávně, přijde o ni. Ahn Min Hyun, prezident společnosti Ainsoft, se obává o svůj život, protože mu neustále někdo vyhrožuje, a proto si Do Bong Soon najme jako svého bodyguarda. Zároveň ve čtvrti, kde Bong Soon žije, začne řádit nebezpečný zločinec. Na jeho případu pracuje detektiv Guk Doo, do kterého je Bong Soon zamilovaná, a ke všemu je jediná, která ho může poznat, protože slyšela jeho hlas.
Můj názor
Do Bong Soon je něco jako Hulk, Tony Stark a Black Widow dohromady? Každopádně humorná drama s konceptem, který jsem ještě neviděla. Líbí se mi, jak se tam střetává humor se sarkasmem. Napínavé, ať se jedná o milostný trojúhelník nebo o dopadení nebezpečného muže. Charaktery postav jsou propracované. Já nemám co vytknout. Doporučuji, pokud máš chuť se smát, protože tahle drama je na to ideální.
PS: Citlivky, kapesníčky k sobě.
Určitě dej vědět, jestli si to viděla a jak se ti to líbilo. Docela mě překvapilo, že i když je to z letošního roku, už u toho jsou české titulky. Nejspíš je to opravdu oblíbené.
ČTEŠ
강박 관념
RandomJsem milovník K-drama, jakože opravdu velký milovník. Už nekoukám na nic jiného a proto bych se s tebou ráda podělila o ty, které jsem už viděla. Nechci to nazývat jako recenze, páč ty psát neumím. Je to... něco jako seznam s mým názorem na ně? Tře...