Разбиране

4 1 0
                                    

Погледнах стаята си и бях много зарадвана,хм поне това ме радваше за сега. Седнах на леглото бездействайки и от някъде ми дойде идеята да посетя Лари. Мда той беше единственя който познавах от тук, от време. Ани една моя приятелка ни беше запознала с него миналата година,но не съм говорила от лятото с него и по тази причина направо решех, да видя къде се намира и "изненада"! Взех си сините гуменки, светло сини дънки, черна блуза и черна дълга до земята жилетка. Сложих очна линия, сиво-кафяво червило ,изключих си телефона от зарядното,цигарите ,запалката и излязох. Вече Лиса беше в края на етажа, изтичах до нея и със задъхан тон.

-Извинете ме госпожо Лиза,но да знаете къде живее Лари Джонсън?

Лиза ме погледна, усмихна се и възкликна.

-Лари е моя син! От къде си познавате?

- Дълга история.

-На последня етаж,в мазето.

-Благодаря! Приятен ден госпожо Джонсън.- с усмивка казах на жената до мен.

Качих се в асансьора с треперещо сърце,незнайно защо.

- Хубав грим! Само да не захласнеш Сал!

- Благодаря?

Кой беше Сал? И защо тя се смееше толкова силно? Както и да е все пак натиснах копчето и докато слизах си погледнах телефона 17:44 следобед,въздъхнах и чух звук който даде сигнал че е враме да слеза.

* * *

Стоях пред вратата на Лари и чух как момче говори със спокоен и нежен глас, не мажех да се здържа без да се хвана за жилетката. ТОЗИ ЧОВЕК БЕШЕ ТОЛКОВА НЕЖЕН САМО КАТО ГОВОРИ, ПЪК АКО ГОВРЯ С НЕГО! Взех да се кротна и почуках. Сърцето ми падна в краката и в този момент.

- ВЛИЗАЙ! ВРАТАТА Е ОТКЛЮЧЕНА!- Викайки Лари от другта страна.

Хващам ръчката и бутам вратата.

- Изненада!

- ФАНИ! LOL MAN! КАК ДОЙДЕ ТУК!?- Викането му беше заглушено от силната прегрътка която ми даде.

-ТОЛКОВА СЕ РАДВАМ ДА ТЕ ВИДЯ! НО ПРЕДИ ВСИЧКО искам да се запознаеш със Сал.

Погледнах към момчето на леглото, явно това беше Сал. Беше с електрическо синя коса която беше вързана на две опашки,два черни пирсинка на две уши,сини очи, сравнително нисък спрямо Лари, но беше почти на моята височина, но нещото което ми направи впечетление беше протезираното му лице. Все пак го разбирам, но той беше толков сладък, направо дябед да получа. Сърцето ми заби толкова силно и не можех да го успокоя и в този момент той протегна ръка и проговори.

-Хей... м-моето име е С-Сал.. ъмм ..ааа,н-но можеш да ..ъмм.. исках да кажа ..*кашлица*.. исках да кажа наричай ме Сали фейс... а..ако и-искаш.-Каза приглушено.

-Приятно ми е Сал! Аз съм Фаня, но можеш да ми казваш Фани.-И топла,мека усмивка излезе на лицето ми.

Както стоях и гледах .
-Хей Фани изглеждаш много добре.-Срамежливо и тихо момче възкликна .

-О благодаря!

*писукане*

-Хайде да слизаме.-Промрънках докато зяпам към вратата която бавно се отваряше.

Сал и аз слязохме и се запътихве към стаите си.

-ЛЕКА НОЩ ФАНИ!-Извика Сали по простата причина че бяхме на далечни стаи.

-Лека нощ Сали!-Тихо но,се чуваше до него.

Ейто това ме накара да се изрина с червен цвят. Посегнах към бравата на вратата и с усмивка влязх вътре в апартамента.

-Много се бави мила! 21 и 45 е. Къде беше?- Майка ми загрижено ми говореше и.... както говореше мило и тихо, бе прекъсната от кой, от баща ми.

-КЪДЕ БЕШЕ!? КАКВО ПРАВИШ ТОЛКОВА!?-Изкрещя той с поглед към мен.

-Бях с нови приятери. Окей?-Тихо и спокойно пренебрегвам гнева си.

-НЕ Е ОКЕЙ ЯСНО ЛИ ТИ Е ! Пикла.

-Ти не си добре,човече!-Троснах се с намръщено изражение докато отхапвам от една филия хляб.

-Добре не се карайте не е нужно.-майка ми добави.

С майка ми подредихми масата и седнахме да ядам ,но през цялото време бях замъглена от любов.

-К'во си си захраснала като агне в кошара.-Баща ми с груб тих глас измърмори.

Не отговорих нищо,но вътрешно не пропуснах да го напсувам.

* * *

Навечерях се и си изтичах в стаята, грабнах скицника, молива и седнах на стола си и започнах да влагам умения в рисунка която изобразяваше Сал. През прозореца се виждаха звезди и греещата Луна.
Вече бях готова с рисунката и утре бях на училище, а чесовника показваше1 :15. Влязох в банята измих зъбите си и лицето. Легнах на леглото и умирах от чувствата си към Сал.

Ти го направи.Where stories live. Discover now