Тръгнахме през гората беше тъмно,мрачно,влажно,хлъзгаво и имаше мирис на мъх и пръст,кора на дърво, не съм сигурна, но не ми харесваше имах лошо предчувствие.
-Виждаш ли онази поляна между дърветата?-Попита Сал и ме погледна.
-Да?
-Там е езерото...красиво място като теб,мисля че ти си по-красива от него!-Разтвори очите си и в гласът му се стичаше надежда за нещо.
Всичко това ми дойде много и не знаех какво прави,намеква или просто аз съм глупава и се подвеждам на едни комплименти.
-Ох Сал,много ти благодаря наистина,но не съм получавала толкова комплименти...не съм свикнала това искам да кажа.
-Съжелявам аз...ъх мразя се.
-Не бива!
След изречението само поклати глава и продължихме. Той ми проправи път за да мина и рред мен се откри най-хубавото място на света. Огромно езеро, огромно боквално,беше дълбоко,а около него имаше елхови и дъбови гори, имаше много дървета и едно малко местенце с цветя,беше облачно и небето сиво, но беше уникално.
-Уау-Казвайки отварям очи широко и не ми се вярваше че съм с любовта на живота си, най-хубавото място в Нокфел, по любимото ми време.
-Какво ще кажеш за любимото ми място?
-Сал...
-Да? Какво има? Нарани ли се нещо? Какво става?
-Не, не. Мястото е повече от чудесно, то е,то е...уникално е Сал.
-Хъх радвам се.
-Изглежда загадачно,като теб.-Обърнах поглед към Сал.
-Не знаех че съм събудил такъв интерес в твоите очи.
Ъх само да знаеше какъв друг интерес е събудил в моите очи.
-Разбира се че си, а искаш ли да седнем някъде?
-Да! Охоо, даже и знам къде да те заведа!
Сал тръгна и ми даде знак да го последвам,но докато ходихме ставаше по студено и по студено,тръпки като ледени висулки се врязаха в кожата ми.
-Фани........-Някой изшепна.
Спрях и се огледах,но там нямаше никой.... Нещо ме догосна за горната част на дланта ми.
-Не трябва да си в близост до гората сама,черня демон с червините очи дебне нови.
-Кой или какво е черня демон с червените очи?
ESTÁS LEYENDO
Ти го направи.
Fanfic~Това е първата книга от тази поредица! Надявам се да се хареса на читателите.Приятно четене!~