nineteen dialog 👇
وقتی نقطه تاریک زندگی گوشه ای گیرت میاورد و سایه غول پیکرش را روی تو می اندازد تنها می توانی امیدوار باشی تا روزی روشنایی برسد و از چنگال روز های تاریکت نجاتت دهد ، پس او هم فقط می توانست امید داشته باشد روزی از این پل معلق بگذرد و زندگی روی جدیدش را به او نشان بدهد.
〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜
چیزی که سعی می کرد به روی خودش نیاورد، آن قایق شکسته ی، خفته در کوچه پس کوچه های دلش بود که در انتظار، تعمیر شدن به دست مرهمی چون عشقی صادقانه و شناور شدن در دریای صاف و خالصانه عشق واقعی، نشسته بود.
〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜من از غرق شدن تو تاریکی مطلقِ ابدی می ترسم، اما این که می دونم نمی تونم ازش فرار کنم ترسناک تره...
〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜
اما تنها راه پوشاندن ضعف های خود و غلبه به رقیب بُلد کردن ضعف ها او و به رخ کشیدنشان است تا خود بتوانی پشت ترس او استتار کنی و در موقعیت مناسب هلش بدهی و به خط پایان برسی.〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜
+غم چشمات یه غم خاصی که من و یاد دخترم میندازه.
-خاص؟!
+دردی که می دونی درمان نداره وعین انگل بهت چسبیده و از روح و جسمت تغذیه می کنه.〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜
این که همه خانواده با هم زجر بکشیم قرار نیست دردی و درمون کنه!
ولی حداقل همدردی کردن می تونه مرهم زخم باشه...〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜
چرا باید نفس من گرفته بشه تا یکی دیگه به نفس کشیدن ادامه بده ؟من کلی روز طی نشده پیش تو، به خودم وخودت بدهکارم!
〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜
-فکر می کنی نابود کردن زندگی بقیه برای ساختن زندگی خودت کار درستیه؟
باور کن زنده موندن به قیمت خون یکی دیگه اصلا
لذت بخش نیست این و از منی که با همین روش دارم
نفس می کشم، قبول کن.
〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜
-دست روزگار و ببین به خاطر یه زخم از رقیب به عشقت تغیر ماهیت دادم می گن نفرت به خودت بر میگرده نابودت می کنه راسته ها...
+منظورت چیه؟
-یعنی عاشق کسی شدی که بهش نفرت می ورزیدی، این چیز فقط از دست بازیکن حرفه ای مثل کارما بر میاد.
〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜
-من دکتر نیستم نمی دونم این تعطیل شدن مغزت منطقی یا نه، اما می دونم بازی سرنوشت و منطق زندگی انقدر پیچیده که تو فقط با ساده گرفتنش میتونی حلش کنی خودت و نجات بدی.
KAMU SEDANG MEMBACA
the nineteen bloody moon 0
Fiksi Penggemarمجموعه نوزده ماه خونی ( فصل 0 ) تو این بوک می تونید معرفی کارکتر های داستان و نوع شخصیتشون، تیزر ویدیویی مجموعه و دیالوگ های گلچین شده ی هر سه فصل رو دنبال کنید. این مجموعه یه کار فانتزی و رمنس که باید به این ترتیب بخونیدش فصل یک nineteen فصل دو da...