Ahu: Suna şimdi daha iyi misin?
Suna: Evet seni görmek iyi geldi.
Ahu: Hmm
Ahu: Ne olduğunu anlatman için seni zorlamayacağım ama anlatmak istersen ben hep buradayım.
Suna: Anlatabilirim sıkıntı değil.
Suna: Benim annem öğretmen. İlk atandığı yıllarda doğu görevini Diyarbakır'da yapmış. Tek başına orada yaşamak zorunda kalmış, kimsesi yokmuş. Sonrasında biriyle tanışmış ve ona aşık olmuş. Söylediğine göre birbirlerini çok seviyorlarmış. Bir süre sonra annem evlenmek istemiş ama o adamın ailesi kabul etmemiş çünkü çocuklarını köyden biriyle evlendirmek istiyorlarmış. Neyse işte evlenmeyi düşünmeyince annem de ilişkilerini bitirmiş.
Suna: Ama sonra dayanamamış ve tekrar sevgili olmuşlar. Sonra annem hamile olduğunu öğrenmiş ve çok mutlu olmuş hemen gidip o adama söylemiş. Ama adam bunu duyunca çılgına dönmüş, annemin üzerine yürümüş o çocuğu aldıracaksın diye. Çünkü korkağın tekiymiş ailesinin kulağına gitmesinden korkmuş. Annem çok zor zamanlar geçirmiş ve tercih yapması gerektiğine karar vermiş. Aşkını seçmeyi istermiş ama bi geleceklerinin olmayacağının farkındaymış bu yüzden çocuğunu seçmiş ve hemen toparlanıp İzmir'e dönmüş sevgilisine bile haber vermeden. İşte sonra da ben doğmuşum.
Ahu: Oha neler yaşamış kadın ya.
Suna: Maalesef.
Ahu: Ee sen niye o haldeydin peki?
Suna: Çünkü annem birkaç gün önce Diyarbakır'dan bir arkadaşıyla karşılaşmış oturup sohbet etmişler. Kadın annemin eski sevgilinin o Diyarbakır'dan gider gitmez başka biriyle evlendirildiğini ve şimdi dört çocuğu olduğunu söylemiş.
Suna: Sorun gerçekten evlenmesi değil zaten umurumda da değil annemin de öyle. Sorun olan şey dört tane çocuğu olup bir beni kabullenemeyişi.
Suna: Ben bu konuda onu suçlamıyorum. Anlıyorum onu ailesi izin vermemiş evlenmelerine filan ama madem ailesinin sözünden çıkmıyordu annemi neden hamile bıraktı? Ayrıca bir bok yemişsin zaten bari sorumluluk al.
Ahu: Şerefsiz pislik.
Ahu: Ben böyle diyorum ama ne de olsa o senin baban kusura bakma o yüzden.
Suna: Fark ettiysen onu babam olarak anlatmadım. Benim babam yok, annem var.
Ahu: Benim de öyle.
Suna: Ay senin baban da mafyaydı değil mi??
Ahu: Aynen ne mafya ama.
Ahu: Kaçakçılık yapıyor bunun patronu. Asıl mafya o. Bu da onun bir alt mertebesinde diye kendini bir bok zannediyor.
Ahu: Yakalanacak olsalar ilk o hapse girer.
Suna: Annenle neden ayrıldılar?
Suna: Kusura bakma böyle sordum ama söylemek istemezsen anlarım.
Ahu: İstediğin şeyi sorabilirsin.
Ahu: Annemle ayrıldılar çünkü bu işe ilk girdiğinde annem ona tehlikeli olduğunu söyleyip işi bırakmasını söyledi. Ama babam onu dinlemedi. Annem ailemiz için katlanmaya devam etti. Ama sonra biraz para görünce direkt kadınlara yedirmeye başlamış it herif. Annem de bunu öğrenince daha fazla dayanamayıp boşandı.
Suna: Piçe bak ya o kadın onca yıl onun çilesini çekmiş karşılığı bu muymuş?
Ahu: Beyinsiz işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİMİN SEVGİLİSİ (gxg)
Romansa"Tahminlerim doğru çıktı yani biseksüelsin." dedi gülümseyerek. "Evet gerizekalı öyleyim. Hemde bunu abimin sevgilisi sayesinde fark ettim." dedim kendime kızarak. Eşcinsel kurgudur homofobikler boşuna okumasın 🏳️🌈💓