Two:I'm nasty!

99 20 4
                                    

-Sonunda sıkıcı son ders'de bitince kurbağları kavanozlara yerleştirip çıkıyoruz okulda yaptığım en enteresan şey diyebilirim zaten okulda  uyumaktan başka yaptığım tek şey buydu,tüm okul adeta bir koyun sürüsü gibi çıkmak için tüm kapıları bloke edince gerekenden fazla yavaş zaman adım adım ilerliyoruz sonunda kurtulduğumda okulun ardına dolanıyorum ve en alçak olan 2 katlı evin çatıdaki suyun akmasını sağlayan demir borusuna yapışarak cat blance deni'len hareketle devam ediyorum ve çatının çapına yapışıp çekme ups yapar gibi kendimi kaldırıp kiremitlerin üstüne çıkıyorum  bayan Melanie yine balkona çıkıp bana küfürler yağdırıyor kiremitlerini kırıyormuşum duyanda beni 2 ton zannedecek ya. Eve gidip annemin dırdırını çekecek kafada olmadığımdan onun tanımıyla ''Bi işe yaramaz serseriler tayfası'' nın yanına gidiyorum oysa ki herşeyden fazla şeye yarayan biziz iki büyük binanın arasında olan kocaman boşluktan percision  atlıyorum ve kollarımla binanın çapına yapışıp bacaklarımı öne geçirerek konuyorum ve küçük sokakların arasında zıplayan bizimkiler tüm hareketlerimi diving roll ile sonlandırıyorum bizim evin arka sokağına toplanmıştılar yine Çarli,Ceyar,Çiko,Sow,Koll,Sisa,Blondy,Shinny,Lodge,Butch,Slim,Hamlet, Dollie,Awesome,Jax,Troy,Pixie biz baya kişiymişiz yahu daha birkaç kişi yoktu bile.

H:Heyyy selam dostum naber,ne bu hal hepiniz tüm gün arabesk dinlemiş gibisiniz?

P:Nolsun ya yorulduk Sisa bileğini burktu.

-Yerde yorgunluktan yayılmış gençlerde göz gezdirip gülümsüyorum Sisa'nın acı çeken yüz ifadesini görünce yanına çöküyorum ve sol ayağını elime alıyorum şişmeye başlamış bile ayağını ve bileğinden biraz zerde bacağını yakalayıp biraz sıkmamla acıyla inliyor aniden geri itip bacağını kıvırmamla dişlerini sıkıp bir gözyaşı süzülüyor yanağından hepimiz bu acıya tanık olmuştuk Sisa ne ilkiydi ne de sonuncusu.

H:Sen git artık git ve şu ayağını yola sok

S:Teşekür ederim Harry, yarın burda olurum

H:Sen bileğinin icabına bak yarın devam ederiz.

S:dikkatli olun

H:Hadi kalkın yerlerden ne bu , tüm gün işlemişsiniz gibi

T:Yapma Harry ya yorulduk hem bu konuda acil para kazandıracak bir iş bulmalıyız okulla zaten alakamız yok kaldık ortada

- sırtımdaki çantayı küçük duvarın çapına fırlatıp yere çöktüm

A:Bu plaket falan yapıştırma şirketinden haber yok mu hala?

-Bi reklam şirketi bize reklam, ilan   türü şeyler verip duvarlara yapıştırmamızı sağlıyordular bizim'de yaptığımız şey sayesinde hiç zor gelen bir şey değildi,karşılığında da birkaç dollar kazanıyorduk hiç değilse bir şeyler çıkarıyorduk ama şimdi o da bitti.

P:Eeee kaldık mı ortada

H:Bir şey bulacağım Pixie telaşlanmayalım hadi bırakın düşünmeyi kaynayalım biraz.

-Oturduğum yerden kalkıp  SPEED VAULT yaparak karşımdaki fazla yüksek olmayan duvarı aşıyorum ve harika bir landing yapıyorum parkour sadece diğerlerin düşündüğü gibi hoplayıp zıplayıp kendini enteresan yapıp milletin ilgisini çekmek değil boş iş ise asla değil parkour kanatsız uçabilmek,kafesteyken özgürlük,sakatken koşabilmektir Parkour bizim gibiler için hayat. Artık hava kararmıştı ve bu anasının coğrafyasında sokuk olan sokakta lamba bile yoktu çantamı yerden alıp çocuklarla birer birer vedalaşıp bu harika geceyi sonlandırıyorum, Troy benim karşımda yaşıyordu bu yüzden rekabete girip kim bu koca binanın duvarını tırmanıp evin önündeki caddeye çıkacak diye çöp attık..ikimiz'de fazla inatçıydık yorgunluktan ölsek bile asla hiç birimiz vazgeçmeyecektik bu yüzdende çok şeyler kaybediyorduk. Hızlanıp duvarda yukarı doğru iki üç adım atıp bi pencerenin pervazına yapışıp çıkıyorum sonra çapta olan antenin demirine yapışıp sallanıyorum ve biraz daha yükseksek zıplayıp balkonun demirlerine yapışıyorum ve ellerimle hiç bir yere yapışmadan balkondaki korumak için kurulmaş olun demirlerin üzerine basıp doğruluyorum ve biraz eğilip zıplayınca çatının çapına yapışıp üzerine çıkıyorum ardıma baktığımda Troy dibimdeydi hızla evin üzerinde koşmaya başlayıp evin önüne gidiyorum yandaki küçük binanın üzerine atlayıp sonra küçük bi kamyonetin üzerine zıplıyorum ve sonra yere sağlam bir iniş gerçekleştiriyorum Troy beklerken saçma sapan sırıtıyorum kendisi hemen ardımdan yere konduğunda pes edermişçesine ellerini kaldırıyor.

♧Be with me♧《Larry Stylinson》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin