-Louis hayalimi bile süsleyemeyecek kadar güzel bir görüntü ile odaya giriş yaptı, bedenine tam oturmuş siyah kot üzerine de nirvana tişörtü ile , hafif uzun şekilli saçlarını karıştırdı, biraz önceki otoriter halinden iz kalmamış ifadesiyle gülümsedi yanıma yaklaştığında içime dolan eşsiz kokuyla gözlerimi kapattım ve onuncu kez gelenin o olduğuna emin olduktan sonra tekrar bukadar dağınık olduğum için kendime lanet ettim.
H:Bay Tomlinson ,burada ne işiniz var?
-Yan gülümsemesi tekrar yüzünde belirince gözlerimi büyüterek sersem adımlarla bana yaklaşmasını ve tam yanıma oturmasını izledim.
L:Seni özledim.
H:Ama biz sadece birkaç saat önce görüştük.
L:Tam 17 saat boyunca seni görmedim, seni gördüğümde güzel hissetiren duyguları tatmak için tekrar sana geldim.
-Ben komik görünme riskiyle kendime gelmek için yanaklarımı tokatlamaya başladım, o sadece kıkırdadı ve bileklerimi yakalayıp beni kendine çekti.
L:Yapma, canını yakacaksın.
H:Ama bay Tomlinson?
L:Bana Lou de Harry, bukadar resmi olman gerekmez.
H:Ama siz?
L:Ben de oynamak istiyorum.
-Ben hala şaşkınlıkla onu izlerken o oyun konsolunu elimden kapmış şiddetle tuşlara basıyordu, emin olmak için koluna dokununca bana döndü ve ben sıradaki sorumu yönelttim.
H:Size noldu?
-Elini dudaklarımın üzerine bastırarak susmamı sağladı, diğer eli belime dolanırken erime kıvamına gelmiştim şok içinde bana yaklaşmasını izlerken neredeyse bayılacaktım.
L:Gözlerin harika.
H:Ama onlar normal yeşil.
L:Kıyılarında doğanın güzelliğini anımsatan hazel derinliklerinde ise doğanın güzelliğini yansıtan koyu.
H:Anlattığınız gibi değiller , onlar sadece yeşil
L:Sen de sadece içindeki şeytanı gizlemeye çalışan bir oğlansın
-Eli çıplak bacağımı okşayınca gözlerim istemsizce kapanmıştı, çıplak sırtımdaki eli beni daha çok kendine bastırıyordu eli şortumun içinde kımıldanınca nefes almayı unutmuştum, başımı kaldırıp ona baktığımda dudaklarıma yaklaştı ve burnunu sürterek boynumu kokladıktan sonra dudaklarıma kapandı eli beni deli ederken dudakları tüm dünyadan bağlantımı kesiyordu.
L:Onu gizleme çünkü bende öyleyim.
-Aniden başıma saplanan acıyla tüm dokunuşlar kaybolmuştu elimi karanlığa uzatıp Louisi arayınca tuttuğum sert şeyle gözlerimi açtım ve hayal kırıklığı ile elimdeki oyun konsoluna baktım. Bayılmıştım ve bacağım kanamıştı anlıma dokunduğumda ateşim çıktığını anladım ve beynim arzularımı tetiklemiş ve bana kur yapmıştı.
H:Tanrım o haliyle hayal bile olamayacak kadar güzeldi.
-Sinirle etrafımda ağrı kesicilerimi aradım ama mutfakta bıraktığım aklıma gelince tekrar kendime lanet ettim.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
-Annemler 2 gün önce dönmüşlerdi halam gayet iyimiş sadece ilaç alerjisi ciddi bir şey olmadığı açıklanmış , sağlık durumu konusu açılmışken ben de gayet iyiyim karnımdaki dikişker neredeyse kaybolmuştu, bacağımda ise küçük, kabuk bağlamış bir yara ve biraz morluklar eşliğinde ani hareketlerimi cezalandıran ağrılar ve hepsi bu. Fiziksel olarak gayet iyidim ama beynim, tam 3 gün geçmişti o gördüğüm hayalin üzerinden tam 3 gün ve ben Lou yu tam 3 gündür görmemiştim.Ne?, Lou mu Lou? hızla başımı iki yana salladım bir hayal ürünü olan anlık bir şey yüzünden ona Lou dersem her halde beni kendi eğitim aldığı Resmiyet! okuluna! kapattırırdı veya çatal ile arkamdan becerirdi, aklıma gelen düşünce ile yüzümü buruşturdum.
Beynimde nasıl bukadar ani ve derine işlediğini kabullenemiyordum çünkü o hiç benim tipimde biri değildi hem de fazla sıkıcı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♧Be with me♧《Larry Stylinson》
Fanfiction-Ordan oraya koşuşturan oğluna baktı ve titrek bir sesle konuştu. +Biliyor musun Harry şu güne kadar hissetiğim duyguların tümünü onunla tatmış olabilirim ama beni AŞK ile sarhoş eden bir tek sen varsın.