Three:Accident!

96 19 9
                                    

-Sabah saat 8, Paige kapıma dayandı ve klasik bir tehditten sonra aşağ  indi ben'de altıma eşofman giyip banyoya bile girmeden gözümün çirişiyle fedarellerin karşısına geçip oturuyorum

H:Sabah  özlemişsiniz beni  biraz dayansaydınız,kendim gelecektim.

D:Senden farkımız olsun diye biz sabah uyanıp işe gidiyoruz Harry!

A: Harry seninle bunu konuşmaktan yoruldum iki seçeneğin var ya okulunu  ya da 1 ay içinde kendine düzgün bir iş bul, bıktım artık senin sorumsuzluklarından 19 yaşında oldun ve hala sorumsuzsun

-Bıkkın bakışlarımı anneme yönelttiğimde babamın sert bakışlarıyla karşılaşıyorum ve işte bu da son demek oluyor.

H:Yine mi aynı konular baba?

A:Tabi aynı konular bundan başka konumuz var mı? Bizden sıkıldıysan o serseri arkadaaşlarının yanına neden gitmiyorsun?,gidemezsin onlar sana yemek ve yatacak sıcak bir yatak vermiyorlar değil mi evin kadar rahat değil,para kazandırmıyor!

H:Anne lütfen yine tartışmak istemiyorum gerçekten.

D:Harry sana çılgın yıllarını yaşaman için yeterli zaman sunduğumuzu sanıyorum bu yüzden lütfen kendini ele al ve bir şeyin başına geç,sana spor yapma sevdiğin şeyden vazgeç demiyorum ama lütfen bizede yardımcı ol kızım seninle nasıl davranacağımızı bile bilmiyoruz.

H:Tamam baba bu konuda yapabileceğim en iyi şeyleri yapacağım merak etmeyin,şimdi gidebilir miyim?

-Annem birşey diyecek gibi olsada babam susturdu,babam her zaman diplomatik kişiliğe sahip olan kişi önce günlerce,haftalarca bazen aylarca bile düşünür onu yere yakaranda bu zaten sürekli herşeyin en dibine kadar düşünmek,annem ise hiç düşünmeden cırlayan taraf sadece gözünün önünden geçen ve kulağına gelen uğultuyla yaşar bu yüzden de sürekli hatalar yapıyor. Hızla kanepeden kalktım ve odama çıkıp çantamı aldım ve pencereden fırladım gerçektende iş bulmalıyım,okul benim için seçenek değil hiç bir zaman da olmadı olmayacak ta.

...........................................................................................................

-2 haftadır batmadığım bok kalmadı, tam bir şey olacak diyorum ama herşey lanet olası çukurda tepe taklak kalıyor semtin Markete bile alışmıştım ama bizim mahallenin postacısı bayan Manning saçma sapan dedikodulara beni işe almış olan Kash'in işini bozmayı başarmıştı bende daha fazla hasar görmesin diye işi bırakmıştım ve bunun üzerine annem yine bana gözünün akıyla bakmaya başlamıştı. Troy sekreter gibi iş bulmuştu ama ablam gibi sekreter olacağıma daha iyi işsiz kalayım, birkaç gündür eve girmedim çünkü hissetiğim şey şu ki sanki ailemin artık bana tahamülü yok Paige okadar mükemmelken ben nasıl bukadar çarpık bir karakter olmuşum. Birkaç saat tayfayla geçirdikten sonra bu akşam eve girmeye karar verdim kapıdan girince annem kesinlikle beni yakalayacaktı bu yüzden evin arka çapından çatıya çıktım ve çatıdan suyu toplayan tenekiye yapıştım ve sallanarak açık camdan içeri daldım, kör karanlıkta attığım ilk adımla yere kapaklandım ahh tanrım bir gün bu odamı toparlamalıyım bacağıma ne dolaştıysa ıtlaştırıp ışığa yetiştim ve odayı aydınlattın, ışığı açtığım an annem 3 dünya savaşına çekilmiş gibi odaya daldı ve ayağındaki terliği çıkarıp kollarıma bacaklarıma ve sırtıma vurmaya başladım bu kadın hangi mağaradan fırlamış.

A:4 gündün hangi cehennemde olduğnu sormayacağım bile!

H:Abartma anne hem çek şu pis kokulu şeyi beynim soldu

A:İş buldun mu.?

H:Anne beni bukadar zorlamasan gerçekten iş bulmak çok zor.

A: Paige nasıl buldu?

♧Be with me♧《Larry Stylinson》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin