One:Fucking Morning!

241 24 7
                                    

-Gece yine geç yatmıştım ve inanılmaz derecede uykum vardı bunu adı gibi bilen sikik güneş te tam yüzümü ışınlandırıyordu bu perdeleri sonuna kadar çekmiş olan anneme saydırmadan önce,gece pencereden girdiğimde perdeyi çekmeyi unutuğum aklıma geliyor ve kendime saydırmaya başlıyorum.

P:Harry hadi kalk  saat 9 buçuk oldu ben işe gidiyorum Des ve Anne seni aşağda bekliyorlar ve lanet olasıca bir gün okuluna düzgün zamanda git!

H:Offfff bi sessiz olun lütfen ya bi susun lütfen durun bi gözlerimi açıyim sonra başlayın!

A:Harry beni yukarı çıkarma kalk o yataktan ve hemen okula!

-Anneler cadı olur peki ama Anne biraz fazla, cadı bayramına daha aylar var ama o şimden süpürgesini savuruyor

A:Anne bağırma!

A:Derhal! deli gibi bağrıtma beni aşağdan!

-Tanrım insanların benimle zoru neydi bir sabah dırdır etmeden geçse ,birkaç kez daha yatakta debelendikten sonra Paige yine odama giriyor ve saçlarını kurulamaya başlıyor ,yeniden uyuyamayacağımı anlamamla kalkıyorum ve odamda sandalyenin üzerinde bulunan pijama altımı bacaklarıma geçiriyorum. Çok akıllı ve işlek ablamın yanından geçerken başına bir şaplak atıyorum bana o sinirli bakışlarından yollayıp saç kurutma makinesini yüzüme tutuyor,yüzüme çarpan sıcak havayla geriliyorum ve dünden beri üzerimde olan atletimi çekiştirerek odamdan çıkıp antredeki banyoya giriyorum,işlerimi halledince yine odama dönüp bol bi siyah eşofman üzerine bol beyaz bi tişört geçirip aşağı inme kararıyla yerde bulunan siyah ipli sırt çantamın içinden converslerimi ve akşamki antremandan kalmış olan terli tişörtü çıkarıp, iki defter ve zorla bulduğum bir kalemi çantama atıyorum biraz önce çıkardığım conversleri ayağıma sokuyorum ayaklarıma baktığımda akşam okadar yorgunmuşum ki çoraplarımı bile çıkarmamışım sadece eşofmanımı çıkarıp yatmışım,çantamı sırtıma takıp iniyorum babam beni görünce gülümsüyor..

D:Günaydın!

A:Artık öğlen oldu ne Günaydını!

H:Anne lütfen sus ,zaten yorgunum.

A:Sen hep yorgunsun zaten, bir bok yaptığın yok ama yine de hep yorgunsun.

D:Anne gitme üstüne sabah sabah..

H:Teşekür ederim baba

P:Harry hazırsan hadi çıkalım.

-Paige sonunda süslenmeyi bitirdiğinde bana sesleniyor mısır gevrekle doldurduğum ağzımdan cevap veremeyince Anne mutfaktan çıkıp kapını önünde ayakkabı seçmekte olduğunu tahmin ettiğim ablamın yanına gidiyor.

A:Ooooo e saat 10 olmuş şimdi mi okul aklına gelmiş,bu gün evde kalıp bana  yardım etsin.

-Annemin söylediği inanılmaz saçmalığa babamla bakışıyoruz ve ben göz devirmeden edemiyorum, ağzımdaki lokmamı bitirmem için babamın portakal suyundan yudumluyorum çünkü Annne bana YİNE  portakal suyu koymamış,aah bu kadın yüzünden genç yaşımda başım akaracaktı..

P:Anne sen bu dediğine inanıyor musun gerçekten?

D:Hadi hadi kavga çıkana kadar dağılın hepiniz,Harry akıllı ol Paige sana'da başarılar. 

A:Paige bol şans Harry bu gün öğretmenlerin beni ararsa o telefonu kafanda parçalarım duydun mu beni?

H:Paige araba garajda mı dışarda mı?

♧Be with me♧《Larry Stylinson》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin