/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/
-Tuvalete kapanmış neredeyse 15 dakikadır durmadan ağlıyordum karnım ve bacağım inanılmaz derecede güçlü bir acı vermesi beni resmen mahvediyordu,sabahtan beri neredeyse tüm hocalara kafa tutmuş ve 3 kızla kavga etmiştim ve bacağımı masaya çarpmam doruğu aşmıştı,eşofmanımı kaldırıp bacağıma bakınca kanadığını görüyorum yara bandı batmıştı hızla yerdeki çantamı alıp gözlerimi tişörtüme silip son dersi takmayarak okuldan çıkıyorum,yaralı bacağımla tökezleyerek neredeyse 1 dk 2 adım atarak ilerliyorum okuldan biraz uzaklaştığımda Troy karşıma çıkıyor..
T:Ohooo Haryy prensimiz nerelerde kayboluyorsun sen ha?
H: Troy!, iş konusunda bir ilerleme var mı?
T:Hayır yok,senin bu halin ne?
H:Küçük bir kaza.
T:Görünüşe göre hiçte küçük değilmiş, kamyona çarpmış gibi görünüyorsun!
H:Bacağım çok kötü.
T:Gel otur
-Beni kolumdan çekiştirerek bi banka oturtuyor ve eşofmanımı dizime kadar kaldırıyor.
T:Bu mu küçük kaza dediğin Harry senin bu mu,bacağın morarmış resmen bir de doktora gitmedim dersen..
H:Gitmedim
T:Harry Harry baş belası, bakteri gelişip kötü bir şey olmuşsa ne yapacağız bacağının haline bir bak şişmiş ve morarmış ha bir de üzerine kanamış!
H:Troy yapma kendim yapabildiğim kadar bir şeyler yaptım,çok kötü acıyordu ve pek bir şey yapamadım.
T:Hadi doktora gidiyoruz!
H:Troy saçmalama,cebimizde 1 kuruş paramız yok!
T:Of Harry ,nereye gidiyorsun sen?
H:Eve.
T:Okula gelmişsin delisin sen zır deli!
-Eğilip beni dikatle kucağına alınca gülümsüyoru ama kımıldadığımda karnıma ve bacağıma yayılan derin ağrı hemen gülüşümü sonlandırıyor.
T:E Troy exspress işe yarayabilir.
H:Bence de çok büyük işe yarayacak gibi.
****************************
F:Efendim istediğiniz kişiyi buldum fakat bu iş anlaşmanızı onunla gerçekleştirebileceğinizi sanmıyorum,işte bu dosyada tüm bilgileri.
L:Kısaca anlatır mısın Frank onlarca dosyadan sonra bunu okuyacak pek halim yok.
F:Peki efendim,Harry adında olan 199 6doğumlu 2,5 ay sonra 19 basacak henüz reşit değil, annesi Anne Twist 42 yaşında ve bir pastanede çalışıyor babası Des Styles araba tamircisi, aldığım bilgilere göre kendinden 2 ve 3 yaş büyük iki ablası var ama onun hakkında bilgi bulamadım bay Tomlinson gerekirse aramayı derinleştiririm.
L:Beni aile tablosu ilgilendirmiyor Frank bana Harry'yi anlat lütfen.
F:Peki efendim,kendisi meslek lisesinde öğrenci fakat okulla arası pek iyi değil düşük notlar sürekli devamsızlık ve vandalizm belirtileri,9 yaşından beri spor yapıyor yani şu parkour denilen sanat.
L:Peki Frak bukadarı yeter,yarın onunla görüşmeye gitmenizi istiyorum ve lütfen olabildiğinizce kibar davranın ona ihtiyacımız var,reşit olmaması umrumda değil ona istediği kadar para verin ve lütfen bu işi kabul etmesini sağlayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♧Be with me♧《Larry Stylinson》
Fanfiction-Ordan oraya koşuşturan oğluna baktı ve titrek bir sesle konuştu. +Biliyor musun Harry şu güne kadar hissetiğim duyguların tümünü onunla tatmış olabilirim ama beni AŞK ile sarhoş eden bir tek sen varsın.