#1#

22 6 2
                                    

Dudağımın kenarından akan son damla kanı da yalayıp cesedi amfinin en arkasına atıp sonraki sınıfıma yöneldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Dudağımın kenarından akan son damla kanı da yalayıp cesedi amfinin en arkasına atıp sonraki sınıfıma yöneldim. Derste not alırken bir yandan bu akşam olacak parti için ne giysem diye düşünüyordum. Okuldaki herkes davetliydi bu da benim için benim için daha fazla yemek seçeneğiydi. Güzel giyinmem gerekiyordu, Jackson Wang her zaman en şahşalı partileri verirdi. Ders saati bittiğinde en yakın arkadaşımın sınıfının önüne gidip çıkmasını bekledim. 15 dakika sonra birlikte evimize doğru yürüyorduk.

Chenle
Bir haftadır hiç bir şey yiyemedim açlıktan kurumak üzereyim!

Bianca
Bu akşam partiye geleceksin değil mi? Eminim ilgini çeken birini bulursun.

Chenle
Dikkat etmemiz gerek yakalanmamalıyız. Fevrice davranma sakın Bianca

Eve vardığımda biraz atıştırıp soğuk bir duş aldım. Dolabımın önüne geçip kıyafetlerime göz gezdirirken kafamda kombinler yapmaya başladım.1 saatlik denemelerin sonunda koyu kırmızı kadife bir elbise seçtim. Parti'nin başlamasına daha bir buçuk saat vardı o zamana kadar siyah saçlarımı dalgalı bir şekle sokup, yeşil gözlerimi ortaya çıkarması için koyu göz makyajını bitirip son olarak dudağıma parlatıcımı sürüp görünüşünü tamamladım. Chenle beni beklediğini mesaj atınca bende onu çok bekletmeden hemen aşağı indim. Arabaya binip bu akşam ki olası menümün nasıl görüneceğini hayal etmeye başladım.

Arabadan indiğimizde bizi sokağa yayılmış bir müzik sesi karşıladı. Kapıdan girip Chenle'yle yollarımızı ayırdık. Elime bir bardak alkol alıp etraftaki insanlara göz gezdirmeye başladım. Yemek seçen biri değilimdir gözüme takılan bir kaç kız vardı ama etrafları fazla kalabalık olduğundan risk almak istemedim. Kenarda yalnız başına dikilen bir çocuk dikkatimi çekti ve en özgüvenli halinle ona doğru yürümeye başladım

Binanca
Merhaba, böyle yakışıklı bir beyefendi yalnız mı buralarda? Ne kadar üzücü isterseniz ben size eşlik edebilirim.

??
Hayır, yalnızken daha iyiyim.

Bianca
Stresli görünüyorsun sana bu konuda yardım edebilirim.

Çocuk suratıma bile bakmadan birinin yanına doğru yürümeye başladı bende takip ettim çünkü en iyi yemek kovalanan yemektir. Yabancıdan onu uzaklaştırmak için hafifçe kolundan çektim. Yabancı yemeğime bir şeyler fısıldadı ve çocuğu bana doğru ittirdi bende bu denge kaybını fırsat bilip onu üst katta ki odalardan birine doğru götürdüm. Odaya girdiğimizde hiç vakit kaybetmeden öpmeye başladım, gergin olmasını istemiyordum bu kanın tadını bozar. Ilk başta öpücüğüme karşılık vermedi sonra yavaş yavaş dudaklarını oynatmaya başladı, bende öpücüklerimi boynuna doğru indirmeye başlamıştım. Tam ısıracağım noktayı buldum ve dişlerimi geçirmek üzereydim ki çocuk beni duvara çarptı ve boğazımı büyük bir güçle sıkmaya başladı.

??
Ne kadar iğrenç bir yaratıksın. Avlarını bu şekilde mi çekiyorsun... Seviyesizce.

Elini boğazımdan çekmeye çalıştım ama çok güçlüydü. Bende midesine tekme atıp beni sıkıca tutan elinden kurtuldum ve üzerine tekrar atlayıp ısırmaya çalıştım. Ama benden kaçtı ve cebinden tahta bir kazık çıkardı. O an onun vampir avcısı olduğunu anladım ama ne kadar tehlikeli olsada onun kanını istiyordum bu güne kadar hiç avımı kaçırmamıştım ve bu günde kaçırmayacağım. Elindeki kazığa dikkat ederek tekrar ona saldırdım ama o benim iki bileğimi yere yapıştırıp ağırlığını benim üzerime verdi. Kazığı saplamak için elini kaldırdığında boşta kalan elimi kullanarak onu aynaya doğru fırlattım, sırtı aynayı parçaladı, bende güçlükle ayağı kalkıp camdan atlayarak kaçmaya başladım. Aldığı yaranın onu uzun süre yerinde tutacağını sanmam. Bir yandan çok öfkeliydim ilk kez bir avımı kaçırdım onu tekrar bulup hayatını sonlandıracağım. Chenle'yi bulacak zamanım yoktu bende onun beni yarın bulacağını düşünerek eve doğru yöneldim, fazla sinirliydim öfkemin durulması için ormanda kısa bir koşuya çıktım. Sonra eve dönüp o çocuğu tekrar nasıl bulabileceğimi ve onu hangi yöntemle öldürmem gerektiğini düşünmeye başladım.

 Sonra eve dönüp o çocuğu tekrar nasıl bulabileceğimi ve onu hangi yöntemle öldürmem gerektiğini düşünmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
◆ Forbidden Blood ◆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin