#2#

10 3 0
                                    

Gece avdan geç döndüğüm için derse geç kaldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gece avdan geç döndüğüm için derse geç kaldım. Pek umurumda da değildi. Amfiye girip sessizce en arkaya yöneldim sıraya oturmak üzereyken soluk bembeyaz bir ten ve ölü bakışlarla karşılaştım. Soğukkanlılığımı koruyarak bir şey belli etmeden derse döndüm. Ders bitiminde bununla ilgilenmeliydim.

Dersin sonuna geldiğimizde herkesin çıkmasını bekledim ardından amfi kapılarını kapattım. Ceset yeni yeni kokmaya başladığı için oldukça taze olmalı diye düşündüm. Biraz daha incelediğimde boynundaki diş izlerini gördüm. Bunu yapan iğrenç yaratık ya çok genç ya çok kibirli ya da çok aptal olmalı. Bu kadar göz önünde böyle bir şeyi yapacak cesaret pek fazlasında yoktur. Cesetten Jaehyun'a bahsedip çıkarmama yardım etmesini istemek için yanına doğru gitmeden önce cesedi biraz daha kenara ittim.

Jaehyun'u yanındaki birkaç kişiyle sohbet ederken kafeteryada buldum. Ona köşeyi işaret edip köşeye yürüdüm ve onunda gelmesini bekledim. Geldiğinde uzatmadan konuya girdim.

Ren: Medeniyetler tarihi dersinin amfisinde ceset buldum. Okul çıkışında taşımama yardım et daha sonra da bunu yapan iğrenç yaratığı bulmamız gerek.

Jaehyun: Dur! Dur! Bir dakika yavaşla! Öncelikle hiç kimse bu kadar açık bunu yapmaz tuzak olabilir-

Ren: Öyle olsa bile o şeyi avlayacağım. Umurumda gibi mi görünüyor? Eğer öyle düşünüyorsan düşünme sadece yardım edecek misin etmeyecek misin onu söyle.

Jaehyun: Kime ne anlatıyorum ki ben. Yardım edeceğim tabi ki. Bir gün aptallığın başımıza iş açacak bunu bil isterim. Bu arada işin karşılığı olarak akşamki partiye geleceksin.

Ren: Hayır, böyle işlere vaktim var gibi mi görünüyor? Gidip avlamam gereken tonlarca vampir var. Ayrıca öncelik olarak bunu çözmem de gerekiyor.

Jaehyun: Senden sadece biraz ara vermeni istiyorum, sadece birkaç saat. Ayrıca asla bana ödeme yapmıyorsun. Bu gün çaldığın vaktin ödemesi olarak düşün. Bana borçlusun değil mi?

Ren: pekala, pekala sadece bu akşam ve sadece aniden çağırdığım için. Çıkışta medeniyetler tarihi amfisinde buluşalım. Temizlik odasından örtü gibi bir şey bulup cesedi örterim kokusunu gizlemek içinde bir şeyler bulacağım. Sakın geç kalma.

Jaehyun: Tamam... tamam. Git ve işini ders başlamadan hallet.

°•⊙•°•⊙•°•⊙•°

Okulun kapanış saati gelmeden on beş dakika önce Jaehyunla buluşup cesedi dışarı çıkarttık. Ormanlık alanda yaktıktan sonra amfiyi araştırdık. Cesetten başka bir kanıt kalmamıştı. Kamera kayıtları da tamamen kör nokta olduğu için işe yaramıyordu. Mecburen eve gitmek adına park alanına yöneldik. Park alanındaki eski model aile yadigarı mustangi çıkartıp Jaehyun'u aldım.

Jaehyun: Beni iki saat sonra almaya gel.

Kafamı onaylarcasına salladım. Onu eve bıraktıktan sonra eve döndüm. Duş alıp bir sweatshirt ve bir pantolon giyip saati gelince Jaehyun'u almak için yola çıktım.

◆ Forbidden Blood ◆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin