Ren
Ben hiç böyle bir şey görmedim.Bianca
Bana yardım ettin... Yoksa aşka mı kapıldın yakışıklı?Dedim Ren'in suratına doğru sırıtarak.
Ren
Saçmalama. O şey masum insanlara zarar verebilirdi. Seninle bir ilgisi yok.Bianca
Hmhm. Bu canavar her neyse seni ilgilendirmez o yüzden kendi işine bak.Dedikten sonra Ren'in cevabını beklemeden onu yüzünde şaşkın bir ifadeyle bırakıp yemekhaneden ayrıldım.
Yemekhaneden çıkıp eve gittim hala saçından akan fasulyeleri temizleyip bana canavar hakkında yardım edebilecek Kosaynüs ve Saynüs'ün evine gittim. İçeri girdiğimde rahat koltuğa oturdum. Saynüs bana biraz yeşil çay getirdi ve ziyaretimin sebebini sordu. Bildiğim en bilgili cadılar oldukları için onlara canavar hakkında soru sormaya gelmiştim. Canavarla ilgili hatırladığım her şeyi anlattım, onlarda dikkatlice dinlediler.
Kosaynüs
Bu bahsettiğin şey bana yasaklı bir büyütmüş gibi geldi Bianca. Emin misin?Bianca
Eminim. Yani yasaklı bir büyünün beni takip ettiğini mi söylüyorsun?Saynüs
Evet. Bianca dikkat etmelisin bu büyü için çok fazla güç gerekir. Eğer başka bir şey olursa bize gel sana elimizden geldiğince yardım ederiz.Kosaynüs ve Saynüs'ün evinden ayrıldıktan sonra yolda canavar hakkında düşünmeye başlamıştım. Kim benim peşime bir canavar taksın ki. Ayrıca buralarda o kadar güçlü sadece iki cadı var onlarda Saynüs ve Kosaynüs.
Eve vardığımda hala bana neden birinin saldırmak isteyeceğini düşünüyordum. Tabiki bir sürü kişinin bana saldırmak için bir sürü sebebi olabilirdi ama bana saldıracak herhangi bir cadı gelmiyor aklıma. Buda birin bana zarar vermek için bir cadı ile iş birliği yaptığını düşünmeme neden oluyor. Ben bunları düşünürken telefonum çaldı.
Chenle
Bianca iyi misin? Okulda seni bulamadım. Okuldaki canavarı görünce hemen kaçtım ama sonra seni aradığımda sen yoktun. Sonra okuldakiler canavarın senin peşinden gittiğini söylediğinde ne yapacağımı bilemedim. Bütün herkes bundan bahsediyor.Arkadaşımın neden benim etrafta olmadığımı geç farkettiğinin üstünde çok durmadım.
Bianca
Şuanlık iyiyim. Cadıların yanına gittim. O canavarın yasaklı bir büyü olduğunu söylediler. Şimdi eve döndüm ama bana yasaklı bir büyü ile saldıracak kimse gelmiyor aklıma.Chenle
Sana saldırmak isteyecek çok fazla kişi olduğuna eminim kimin yaptığını bulman büyük ihtimal uzun sürecektir.Bianca
Sağol içime su serptin resmen. Sen neredeydin okuldan çıkarken kısaca etrafa bakındım ama seni bulamadım.Chenle
Okulun park yerindeydik Jisung ve arkadaşlarıda oradaydı.Neden yokluğumun fark edilmediği şimdi anlaşıldı Chenle minik aşkına kapılıp beni unutmuştu çünkü.
Bianca
Ben gitsem iyi olacak abime haber vermem gerek. Ben söylemeden bir başkasından duyarsa pekte hoş karşılayacağını sanmam.Telefonu kapadıktan sonra abime mesaj attım. Kendisi bizim klanın başıdır ama bir kaç aydır önemli bir işi olduğu için buralarda değildi. Artık buraya tekrar dönse iyi olur çünkü bu canavarla nasıl başa çıkacağım hakkında hiçbir fikrim yok.
Ertesi sabah mutfaktan duyduğum çatal bıçak sesleri ile uyandım. Sakince aşağı indim ve tamda tahmin ettiğim gibi abim mutfakta bir şeyler yapmaya çalışıyordu. Bana hep düşkün olmuştur ama kaç aydır gelmediği evine gelmesinin bu kadar kısa süreceğini düşünmemiştim.
Abim beni merdivenlerin sonundayken fark etti ve koşarak gelip bana sarıldı. Bana sarıldığında onu ne kadar çok özlediğimi fark ettim. Bende ona kemiklerini kırarcasına sarılıyordum.
Yuta
İyisin değil mi? Dün bir şeyin olmadığını yazmışsın ama olsada zaten söylemezdin. Çok endişelendim senin için özür dilerim seni burada bu kadar uzun süre yalnız bırakmamam gerekirdi.Bunları duymak iyi gelmişti çünkü ailemden sadece abim kalmıştı onun sevgisi ve ilgisi benim için her şeye bedeldi.
Bianca
İyiyim hiç bir şeyim yok. Sadece aklım çok karışık. Neden biri benim için bu kadar uğraşsın ki.Yuta
Bianca etrafındakilere dikkat et şuan kimseye güvenemezsin. Okulda çok dikkat çekmemeye çalış. Bu durumda başka bir saldırı olana kadar bir şey yapamayız. Ben bir kaç cadı arkadaşımla konuşmaya gideceğim bu gün ellerinden ne geliyorsa yapacaklarına eminim. Sen sadece kendine dikkat et bir kaç kişi yollayacağım okulun etrafında nöbet tutacaklar.Abimle son kez sarıldıktan sonra üzerimi değiştirip okula gittim. Chenle söylediğinde inanmamıştım ama okulun kapısından girdiğim an insanların bana baktığını gördüğümde gerçekten bütün okulun canavarın benim peşimde olduğunu bildiğini anladım. Bu kötü bir şeydi ne kadar çok kişi bilirse ben kendimi dahada az güvende hissedecektim. Kimsenin yüzüne bile bakmadan dersimin olduğu sınıfa gittim. Abim dikkatleri üzerime çekmememi söylemişti şimdiyse okuldaki herkes bana bakıyordu birde üstüne geç kalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◆ Forbidden Blood ◆
FantastikBIANCA Merhaba, böyle yakışıklı bir beyefendi yalnız mı buralarda? Ne kadar üzücü isterseniz ben size eşlik edebilirim. REN Hayır, yalnızken daha iyiyim. birbirinden nefret eden iki düşman nefretlerini ne kadar uzun sürdürebilir?