7.BÖLÜM NOT

133 32 5
                                    

YENİ BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIM
OY VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN:)
İYİ OKUMALAR  <3
no- not bulmuştum dur bi dakika bu nedemekti ...
Şunlar yazıyordu:
Şunu unutma herkes bir katil
En yakınında biri bile olabilir
Korkmana gerek yok bulunamıcak katil
Çünkü tanımadığın ama omur boyu aklında kalan bir cani olucak
o çok yakında sevdiğinin kardeşi ...

Allahım buneydi ne demek istiyordu kim bunu attı cebime ne zaman ...
Notu okuduktan sonra Elim titreye titreye cebime geri koydum Oğuz'a hazırlandığımı söyleyip çıktım. Buluşma yerine doğru gittim onu görmüştüm el sallayıp yürüdüm hala o not cebimdeydi korkudan nasıl davranacağımı şaşırmıştım ... yanağından öpüp nasılsın diye sordum
Seni görünce daha iyi oldum bu arada çok güzel olmuşsun güzellik
Yaaa benim centirmen erkeğim işte iyiki o çıkmaz sokağa girmişim :)
Elimizi sıkı sıkı tutup yürüdük :)
Hala o nottaki cümle aklımdaydı sevdiğinin kardeşi bunu nasıl Oğuz'a söyliyecektim ...
Oğuz'un bir kardeşi vardı arda vardı aynı yaştaydık sadece Oğuz'un kardeşi arda vardı bu nottaki kişi ardayımı işaret ediyordu kafamda deli deli sorular ...
Sinemaya gitmeye karar vermiştik heyecanlıydım taksite binip sinema yerine gittik .
Gelmiştik hemen biletleri aldık filmin konusu aşk tabiki korku var mı bilmiyorum izleyip görücektim :)
Salona girip filmin başlamasını bekledik heyecanlıydım plotnik olduğum çocuk 'la sevgiliydik ve film izlemeye gelmiştik ama hala aklım o nottaydı kafamda  deli deli sorular vardı ...
film başlamıştı yarım saat olmuştu güzel gidiyordu hoşuma gitmişti bi an boynum ağrıdığı için Oğuz'un omzuna kafamı koymuştum oda bana sıkı sıkı sarıldı :)
Film bitmişti çok güzel 'di bayılmıştım bide Oğuz'la izlemek ayrı güzel'di :)
Oğuz çok teşekkür ederim bugün çok güzel vakit geçirdik
Oğuz: sen istediğin zaman söyle seni götürürüm kırmızı burun
Allahım yine başlamıştık unutmamıştıki aslında şimdide burnum kırmızıydı ama :)
Tamam yakışıklı o zaman yarın okulda görüşürüz dedim ve taksiye binip eve gittim .
Bugun hep çok yorulmuştum ve mutluydum hemen pijamalarımı giyip yattım.
Uyanmıştım okula gitmek için okul elbisemi giydim çantamı alıp hemen çıktım .
Cebimde maskemi ararken bir şey Elime bir şey yine takılmıştı ...

Çıkmaz sokağım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin