1. height

43 11 2
                                    

Mayıs 2022

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mayıs 2022

Renjun sırasına bırakılan notu yüzlerce kez okumuştu ama ne demek istediğini anlamıştı ne de kimin göndermiş olabileceğini. Birisi ona şaka yapıyor olmalıydı. Harika diye düşündü. Burada kalan son günlerine arkadaşları ile huzur dolu bir şekilde geçireceğini düşünürken başına bu çıkmıştı. Öğretmenleri sınıfa girince notu hızla cebine koyup derslerine odaklanmaya çalışmıştı ama cebinde sanki bir kağıt değil de taş varmış gibi mektubun ağırlığını hissetmişti.

Şimdi ise arkadaşları Jeno, Jaemin, Haechan, Chenle ve Jisung ile basketbol sahasının seyirci tribününe oturmuş elindeki notu tartışıyorlardı. Elbette onlara gizemli notu anlatmıştı. Anlatmasa bile dikkati öylesine dağılmıştı ki Jeno bir sorun olduğunu hemen anlamıştı ama kızların olaydan haberi yoktu. Renjun daha anlamadığı bir şey için onları meşgul etmek istememişti. Bu yüzden konuyu basketbol antrenmanı sırasında konuşmaya karar vermişlerdi.

Neo City Uluslararası Lisesi'nin iki basketbol takımı oldukça başarılıydı. Hatta başarıları neredeyse başa baş gidiyordu. Bu yüzden müdürleri her iki takıma da eşit davranmak için prova maçları dışında antrenman yapacaklarında sahayı kızlar ve erkekler için ikiye ayırmaya karar vermişti. Bunun kesinlikle işe yaramadığını söylemeliyiz. Özellikle kadınlar takımında erkeklere sürekli top fırlatan Chunhei varken. Tabi koçları bakmazken. 

Koçları gelecek maçları için saha planlaması yapmak ve prova maçlarında takımların hangi günler tam sahayı alacağını tartışmak için ofislerine gitmişti. Giderken de yetkiyi takım kaptanları Jeno ve Hejin'e bırakmışlardı. Hejin hemen kızları hizaya sokup farklı kollara ayırmıştı. Jeno ise yedek oyunculara -Jaemin hariç- kafasına göre bir şeyler vererek kendi hallerine bırakmış ve arkadaşlarını tribüne çekmişti.

Haechan, Renjun'un elinden aldığı notu ve zarfı kokladı. "Parfüm de sıkmamış. Ne biçim aşk notu bu?"

"Aşk notu olduğunu nereden çıkardın?" dedi Renjun notu elinden alarak.

"Okulun Prince Charming'i olarak bunları bilmemen garip."

"Çünkü kızlar bana anonim mektuplar göndermek yerine hayranlıklarına yüzüme söylüyor. Güzel hediyeler ile." dedi Renjun gururla.

Jisung yüzünü ekşitmeden edemedi. Renjun flört etmeyi seven biri olmasına rağmen aşk hakkında en ufak şey bile bilmiyordu. "Mektubu yazan kişi seni sığınacak biri olarak görüyor hyung ama sen gideceğin için artık kimseye sığınamayacak."

"Vay," dedi Chenle arkadaşının omzuna vurarak. "Sende de ne cevherler varmış Andy?"

"Bunun benimle alakası yok. Siz sadece bunu anlamayacak kadar aptalsınız. Özellikle Renjun hyung."

"Sen şuna bak. Boyu uzayınca aptal cesareti de uzamış." Renjun onun üstüne atlamak için atıldığından Jeno onu hızla geriye çekti.

"Hulk olmanın sırası değil Renjun. Hem çocuk haklı sözde sen ve Jaemin okulun kazanovası sayılırsınız ama ne doğru düzgün sevgiliniz oldu ne de ilişkiler hakkında en ufak bir şey biliyorsunuz."

puzzle piece ♡ renjun ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin