Včerejší den jsem potom strávil tím, že jsem dělal něco do školy a na konec jsem se večer vysprchoval a usnul jsem zase celkem brzy.
Ráno jsem zase vstal celkem brzy, připravil jsem se do školy a Harry mě doprovodil, ale dnes jen kousek, asi tak do půlky cesty, potom jsem došel do školy sám.
Hned před školou jsem potkal Stana, tak jsme šli spolu do třídy, ale potom jsem ho už moc neviděl.
Ještě ráno jsem se s ním ale domluvil, že se zase sejdeme před školou a půjdem zase někam ven. Až budeme potom venku, řeknu mu jestli by nechtěl jít tedy k nám.
Ve škole to bylo v pohodě a potom už jsem se venku sešel se Stanem.
„Hele, nechceš jít dneska k nám? Moc se mi nechce s batohem na zádech zase pochodovat po parku," nabídl jsem mu.
„Klidně, proč ne, asi to bude i lepší," řekl a tak jsme se vydali směrem k domu, kde bydlím.
Zastavili jsme tam a já jsem otevřel dveře.
„O, ahoj Lou," pozdravil mě Harry ve dveřích, ale když uviděl Stana, tak se zamračil.
„Stane?"
„Harolde?"
„Takže sis teď našel Louiho, jo? Chudák..," řekl Harry ke Stanovi. Asi se znají...
„Drž hubu, Stylesi, nic nevíš," řekl Stan.
„Jasně, to s Patrickem bylo nic, to s Adamem taky a teď jdeš na Louiho?" ušklíbl se Harry.
Když to vypadalo tak, že se na sebe ti dvá vrhnou, rychle jsem Stana zatáhl do svého pokoje, kde jsem mu řekl, aby si sedl na postel a chvilku počkal.
Šel jsem na místo, kde to všechno stalo, kde ti svá málem poprali a Harry tam stále stál.
„Lou, ať už se k tobě teď chová jakkoliv, radím ti dobře, nikdy sis ním nic nezačínej, je to hovado a nikdy nevíš co ti může udělat," řekl mi Harry.
Jen jsem zavrtěl hlavou a šel jsem zase zpět nahoru.
„Co ti tam mlel za kraviny?" zeptal se Stan.
„To je jedno, teď jsem ale tady a nevěřím tomu, co mi on řekl," řekl jsem.
Stan je milý, hodný, pozorný a nevím, co mi to Harry vykládá a z jakého důvodu mi to říká. Snad by se Stan nechoval takhle, kdyby chtěl udělat něco špatného, no ne?
Oba jsme seděli na posteli, Stan měl na jeho klíně můj notebook, který jsem vzal k pouštění filmů.
Dotýkali jsme se navzájem rameny, ale nevadilo mi to, nějak jsem to nevnímal.
Asi v půlce filmu si dal Stan ruku na moje stehno. Nijak jsem to neřešil a zase jsem se to snažil ignorovat.
Jeho ruka začínala mířit výš, výš a výš.
„Umm, Stane?" promluvil jsem, protože byl už jen pár centimetrů od mého rozkroku.
Otočil se hlavou na mě, takže jsme se koukali navzájem tomu druhému do očí.
Byl jsem překvapen, když přiložil jeho rty na ty moje. Byl jsem v šoku, takže jsem s nemohl snad ani pohnout.
Nespolupracoval jsem, ale to jemu očividně absolutně nevadilo. Dal pohyboval jeho rty proti těm mým a já jsem byl jako zkamenělý.
Probudilo mě to, jak se jeho ruka dostala až na můj rozkrok, což se mi ani trošku nelíbilo.
Snažil jsem se mu vykroutit, ale on mi bolestně vzal boky, takže jsem se namohl ani hnout. Ještě chvilku jsem se mu snažil vykroutit a na konec se mi to i povedlo.
S tím co se mi spouštěly slzy jsem běžel ven z pokoje a skoro až jsem rozrazil dveře do Harryho pokoje.
„Harry!"
ČTEŠ
Exchange student - Larry Stylinson CZ
ФанфикLouis Tomlinson pojede na výměnný pobyt do Ameriky, kde se seznámí s novými lidmi. Někteří mu ale k srdci přirostou více, než by měli. !Inspirovala jsem se slečnou na tiktoku, zde je její účet - @betytyblovaa, nikdy jsem se o výměnné pobyty nijak ne...