5

184 19 0
                                    

Harry zrovna stál u skříně a něco tam v ní rachal. 

Přiběhl jsem k němu a rychle jsem se na něj nalepil. 

„Co se děje?" zeptal se hned a objetí mi opětoval.

„S-Stan, měl jsi pravdu, promiň," omluvil jsem se mu, protože mě varoval, ale já jsem byl hloupý a neposlech jsem ho.

„Oh, zlato. Je to děvkař a je jasné, že by si zrovna tebe nenechal utéct. Naštěstí si mu ale utekl ty. Jsi šikovný, ale zvaž, jestli se s ním má cenu bavit," řekl a věnoval mi pusu do vlasů. 

Brečel jsem mu do trička, on mě hladil po zádech a jednou za čas mi dal pusu do vlasů.

„Lehni si ke mně do postele, hned budu u tebe," řekl mi a já jsem tak udělal. 

Už jsem z chodby potom slyšel jen Harryho a Stanův řev. už ho nikdy nechci vidět, ale mám nejhorší to, že s ním chodím do třídy. 

Harry přišel do pokoje a lehl si vedle mě. Obejmul mě kolem pasu a dal mi ještě pár polibků na krk. Ani nevíte, jak moc to od něj bylo příjemné. 

---

Nějak jsem v Harryho posteli usnul a probudil jsem se až když byla venku už i celkem tma. 

„Dobré, Lou," zasmál se trošku.

„Dobré," zasmál jsem se také. 

„Přinesu večeři, klidně buď tady," řekl mi a já jsem tedy zůstal ležet na místě. 

Za chvilku přišel s dvěma talíři, na kterých jsem viděl rýži a nějaké maso. 

Oba jsme se do toho v sedě na posteli pustili. 

Bylo to dobré, to tom se nedá a ni bavit, ale už jsem zase byl unavený i přes to, že jsem spal celé odpoledne. 

„Zítra nepůjdeš do školy, bůh ví co ti tam ten psychopat může udělat," řekl Harry a já jsem přikývnul. 

„Klidně spi tady, nevadí mi to, budu i rád," usmál se na mě. Já jsem přikývnul a více jsem se zavrtal do jeho peřin. 

Po chvilce jsem zase usnul.

---

Probudil jsem se, když se okolo mě obmotaly Harryho ruce. Ani jsem nebyl naštvaný, že mě v tuto chvíli vzbudil, protože jsem si to mohl ještě chvilku užívat. Více jsem se k němu natiskl a s úsměvem jsem zavřel oči.

Asi po půl hodince se Harry taky probudil. 

„Dobré ráno," řekl a já jsem mu pozdrav oplatil. 

„Máš něco, co bys chtěl dneska dělat?" zeptal se mě.

„Nevím, možná bych byl rád, kdybys mi tady něco ukázal, moc tady toho neznám," řekl jsem.

„Dobře, tak se můžeme nasnídat a vyrazit ven, je tam dneska i celkem hezky," řekl, vstal z postele a nějak se protáhl. 

„Dobře," řekl jsem jen a také jsem vstal, i když se mi ani trošku nechtělo.

Vzali jsme si na sebe nějaké normální oblečení a vyšli jsme ven.

„Kam bys chtěl jít?" zeptal se mě Harry.

„Je mi to jedno, klidně mi tady ukaž něco, co jsem ještě neviděl, když jsem zatím byl jen ve škole a v nějakém fastfoodu a parku," pokrčil jsem rameny.  

Exchange student - Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat