„Dobré ráno," pozdravil jsem moji rodinu, když jsem přišel do kuchyně, kde všichni už seděli u stolu a jedli snídani.
„Dobré, za hodinu by tady měl být Harry, nás syn. Nechystáme nic velkého, ale chtěli bychom ho nějak přivítat," řekli a já jsem přikývnul.
„Chtěli bychom uvařit nebo koupit nějaké jídlo, které má on noc rád. Jako nejlepší nápad nás napadl losos s kaší, ale my ho tady nikdo moc neumíme připravit, vždy ho dělal jen Harry," řekli.
„Já to klidně udělám, umím ho, doma jsem ho taky už několikrát dělal," nabídl jsem se hned.
„To bys byl moc hodný, ale nechceme, aby sis myslel, že tě tady budeme mít jenom pro to, abys vařil a my bychom potom byli za neschopné rodiče," řekli hned.
„Ne, to je v pohodě, udělám to rád, ale už budu muset začít, jestli tady za chvilku má být," řekl jsem a oni přikývli. Tak nějak už vím, co kde tady je, tak jsem se hned pustil do vaření.
Začal jsem s tím, že jsem dal vařit brambory, dále jsem připravil a dal péct lososa a na konec jsem z oloupených a uvařených brambor udělal snad dost jemnou kaši. Byl jsem se svým výsledkem spokojený a zabralo mi to tak akorát času, protože jsem zrovna slyšel otevírání dveří.
Šel jsem tam, abych vypadal alespoň trošku slušně.
„Ahoj, jsem Louis," řekl jsem tomu klukovi, který se zdál jako bůh na zemi. Nebudu nic říkat, je opravdu krásný, ale sakra, žije v Americe a já jsem z Británie.
„Ahoj, já jsem Harry," usmál se na mě jeho krásným úsměvem. Jestli tohle nemá holku či kluka, tak je svět mimo.
„Máme pro tebe takové malinké překvapení, pojď," řekla mamka a za ruku táhla Harryho do kuchyně.
„Cože? Vy jste udělali lososa s kaší? Kde jste se to za tu dobu co jsem tady nabyl naučili?" zeptal se překvapeně.
„Ne, ne, ne, my ne, to uvařil tady Louis," řekla mamka a pohladila mě po vlasech.
„Hustý, tak to doufám, že to bude dobré," řekl ze srandy.
„Tak si asi můžeme jít dát, ne?" řekl táta.
Sedli jsme si ke stolu, všichni jsme si nandali a pustili jsme se od toho.
„Wow, je to opravdu dobré," řekl Harry a já jsem to bral jako skvělý kompliment, protože jestli že má Harry tak moc rád lososa, tak by se v tom měl celkem vyznat.
„Děkuji," řekl jsem a určitě jsem alespoň trošku zčervenal.
Všichni jsme dojedli a potom jsme si sedli v obýváku na pohovku.
„Tak co, jak se ti tady zatím líbí, Lou?" zeptal se Harry, který seděl hned vedle mě.
„Jo, je to tady moc hezké," řekl jsem popravě.
Dům je krásný a když jsem byl na chvilku venku, tak se mi to líbilo i tom. Zatím jsem tady spokojený, kord když mi sem dneska přijel takovýhle kluk, můj bratr.
Ještě jsem tam chvilku seděl, ale potom už jsem se pomalu šel připravit se spánku.
Umyl jsem sem se a připravil si věc na zítřek, kdy mám jít poprvé do školy.
Někdy kolem deváté večer jsem už ležel v posteli, ale asi do jedenácti jsem ještě byl na telefonu.
ČTEŠ
Exchange student - Larry Stylinson CZ
FanficLouis Tomlinson pojede na výměnný pobyt do Ameriky, kde se seznámí s novými lidmi. Někteří mu ale k srdci přirostou více, než by měli. !Inspirovala jsem se slečnou na tiktoku, zde je její účet - @betytyblovaa, nikdy jsem se o výměnné pobyty nijak ne...