Vyjdou úplně na druhou stranu, než je Louis zvyklý chodit do školy.
Jdou různými cestičkami, ale na Harryho rameno po chvilce zaklepe nějaký kluk.
„Harry! Dlouho jsem tě neviděl!" řekl ten kluk, možná spíše chlap, nebo ještě lépe muž.
„Liame! To je pravda, ani ses od poslední párty neozval a já jsem potom odletěl cestovat!" řekl mu stejně nadšeně Harry.
„Co, že jsi zase zpátky? Myslel jsem, že tam jedeš na tři roky a ty už jsi tady za jeden a půl roku," podivil se nejspíše tedy Liam.
„Už jsem toho po roce a půl měl nějak dost, tak jsem se sem vrátil. Chyběla mi i rodina a když jsme u rodiny, tohle je Louis, je u nás teď na výměnném pobytu," konečně mě taky zařadil do konverzace.
„Ahoj, jsem Liam," pozdravil mě.
„Ahoj, Louis," oplatil jsem mu pozdrav.
„No nic, tak já půjdu, za chvilku bych měl být u kámoše, tak se měj Harry a i Louisi, rád jsem vás potkal," řekl s úsměvem a Harry se s ním taky rozloučil.
Došli jsme k nějakému asi zase fastfoodu, kde mi Harry i přes moje protesty zaplatil moje jídlo. Ještě jsem si tady za jídlo neplatil, když tak nad tím přemýšlím.
Vzali jsme si to domů, takže jsme se potom už vydali rovnou do Harryho pokoje, kde jsme se uložili společně do jeho postele.
Harry vzal jeho notebook a pustil na něm nějaký seriál, který mě upřímně absolutně nezajímal. Spíše jsem sledoval jeho a při tom jsem jedl.
Je tak dokonalý. Miluju jeho ostré řezy v obličeji.
Když jsme oba dva dojedli, Harry odnesl všechno špinavé nádobí do kuchyně.
Když se vrátil, tak se jeho tělem natiskl na to moje. Nevadilo mi to, právě naopak, ještě více jsem se přitiskl svým tělem na to jeho.
Byli jsme schovaní pod jeho peřinou, která už byla zahřátá, takže nám bylo i krásné teplíčko.
Neskutečně jsem si tuhle chvíli užíval, protože mi ještě v životě nebylo s nikým tak moc dobře, jako právě tady s Harrym.
Večery strávené mazlením s člověkem, který to cítil stejně jako já, bylo to jediné, co jsem si kdy přál a teď se mi to poprvé v životě plní.
Začínám si také pomalu uvědomovat, že to co cítím k Harrymu nebo jen pouhé přátelství, nebo vztah člověka co je na výměnném pobytu s jeho rodinou.
ČTEŠ
Exchange student - Larry Stylinson CZ
FanfictionLouis Tomlinson pojede na výměnný pobyt do Ameriky, kde se seznámí s novými lidmi. Někteří mu ale k srdci přirostou více, než by měli. !Inspirovala jsem se slečnou na tiktoku, zde je její účet - @betytyblovaa, nikdy jsem se o výměnné pobyty nijak ne...