Min_Cat;
Gece boyu yazmadın
Sabaha kadar da çevrimiçiydin
O kızla mı konuştun
(08:55)Jis_rrel;
Günaydın sana da
Evet o kızla konuştum
Of 2 saat uyudum
Çok uykum var
(10:47)Min_Cat;
Pardon duştaydım.
Başın ağrıyor mu
Ağrıyorsa sakın hap falan içme
Zehirlenirsin
İstersen size gelip masaj yapabilirim
(10.49)Jis_rrel;
Aslında biraz ağrıyor
Gelsene hem eğleniriz
Chan ve Bin burda
Gece kaldılarMin_Cat;
Sorun olmaz
Bu arada baya eğlenicez
(Görüldü 10:53...)Bir dahaki bölüm düz yazı yüksek ihtimalle
***
"OFF! BAŞIM AĞRIYOR!" Jisung elindeki telefonu hızla masaya bıraktı. O sırada yemek yemekle meşgul olan Minho da hemen gözlerini ona çevirdi. "Ne oldu ki?" dedi Changbin umursamaz bir tavırla. Okullarına sonradan transver olan arkadaşlarıydı Changbin. Tabii kaldıkları şehir küçük olduğu için de Minhoʼnun ilkokul arkadaşıydı. "İyi misin?" dedi Minho korkuyla. Changbin bu davranışına gülümsemekle yetinirken, Jisung başını tutmuş ağlamamak için kendisini zor tutuyordu. "Başım patlıyacak!" diye sinirle söylendi. "Minho, sende hap var mı?" diye sorduğunda Minho sinirlendi. "Hayır, olsa da vermezdim zaten! Ya zehirlenirsen?" diye sordu. Jisung ağlamaklı bir ifadeyle "Ama bu ağrıya dayanamam beenn!" dedi bir kez daha. "Of!" Minho sahte bir oflamayla sandalyesini Jisungʼunkinin yanına çekti. Jisung gülümseyince kafasını kucağına yatırdı ve kafasına masaj yapmaya başladı.
"Minho~~~ Teşekkür ederimm~~!" dedi Jisung. Changbin gözlerini devirdi ve "Of sizin flörtleşmenizi çekmek istemiyorum!" dedi. Minho buna utanmışken Jisung ssdece gülmüştü. "Senin kocan yok tabii! Anca kıskan!" dedi Changbinʼe. Minho derin bir nefes aldı ve hiçbir şey demeden Jisungʼa masaj yapmaya devam etti.
"Bunu düşünmemeliyim!" diye içinden geçirdi bir yanda. En yakın arkadaşına karşı bunu hissetmemeliydi.
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
OKUN AMK HİKAYESİ OKUNNN 💕✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creep // Minsung
Fanfiction"Seni seviyorum Han Jisung." "Minho, ben..." Yarısı düz yazı, yarısı Texthing yazılmıştır. Radiohead-Creep