Jisung telefonunu yana bıraktı. Kalbindeki boşluk hissi bütün vücudunu sarmaya başladı. Sanki dünyası başına yıkılmış gibi hissediyordu. Karnı ağrıyordu ve gözlerinden hızla akan yaşları durduramıyordu.
Kafasını telefonuna çevirdi. Minhoʼyu engellediği için kendinden nefret ediyordu. Neden engellediğini de bilmiyordu. Peşinden koştuğu sevgilisinden neden ayrıldığını, Minhoʼyu neden kıskandığını bilmiyordu. Hyunjin, Minhoʼyu kendisine anlatırken onu yumruklamak istemesinin nedenini de bilmiyordu. Şu an hiçbir şeyi o kadar bilmiyordu ki kendini tutmadan sadece göz yaşlarını salıyordu. "Ben ığrenç bir insanım." dedi sesi iğrenç çıkarken. "Herkes benden nefret ediyor..." diye tekrar söylendi. "Minho benden nefret ediyor..." derken ağlaması şiddetlendi ve batakta ters dönüp kafasını yastığa yasladı. Çığlık atarcasına ağlarken sadece aklında Minho vardı. "Minho..." diye söylendi kendi kendine. Sonra tekrardan "Minho benden nefret ediyor." diye geçirdi. "Minho hyung... Benden nefret etme!" diye bağırdığında bu sefer kendisini yastığa bastırmadan ağlamaya başladı.
"O çok iyi biri, bense iğrenç bir insanım. Onun duysularıyla oynadım. Minho benden nefret edicek. İğrenç bir insanım. Kendimden nefret ediyorum." diye sayıklıyor ve artık kısılmış olan sesiyle ağlamaya devam ediyordu. Telefonuna bildirim gelince kimden geldiğine baktı. "Minhommmmdan bir cevapsız arama" yazısıyla ayaklandı ve Minhoʼyu geri aradı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creep // Minsung
Fanfiction"Seni seviyorum Han Jisung." "Minho, ben..." Yarısı düz yazı, yarısı Texthing yazılmıştır. Radiohead-Creep