1. Bölüm

929 84 9
                                    


Jisung çatıda en yakın arkadaşını bekliyordu. Tedirgin ve üzgündü, çünkü Minho taşınmadan önce Jisungʼa bir şey söylemek istediğini dile getirmişti. Mesajla söylemeyecek kadar ciddi bir şey olması Jisungʼa gerim gerim germişti.

"Sikicem Minho!" diyerek arkasına döndü. Gelmesi uzun sürdü diye yakındığı kişiyi onu izlerken görünce şaşırmıştı. Kahverengi saçlı gözüklü çocuğa gülümsedi. "Ne söyleyeceğini bilmiyorum ama beni bu kadar bekletmeye değmezse seni öldürürüm." dedi tatlı tatlı gülümsemeye devam ederken. "Kesinlikle değmiyecek." dedi Minho.

"Hadi söylesene!" diye sinirlendi Jisung. En yakın arkadaşına zorbalık yapıyormuş gibi hissetti bir kaç saniyeliğine. Minho hiç gülüyor veya mutlu gibi durmuyordu. Tam tersine ağlamaklı bir yüz ifadesi ve hafifçe kızarmaya başlamış gözleri vardı. "Taşınacağın için ben de üzgü..." Jisung konuşamadan Minho onun sözünü kesti; "Hayır konu taşınmam değil."diyerek sessizleşti Minho.

"Ne o zaman?" Minho, Jisungʼun tedirgin sorusuyla korktu. "Taşındığım için de çok üzgünüm ama..." duraksayınca Jisung konuşmak istemedi. Minhoʼnun konuşmasını bekledi. "Konu şu olay..." diye mırıldandığında Jisung hemen atılmıştı "Sevdiğin çocuk için mi üzgünsün? Peh! Takma onu!" dediğinde Minho bu sefer sinirlendi. Sesi daha gür şekildeyken söyledi. "Hayır." Jisungʼun gülümseyen ifadesi düştü. "Konu sevdiğim kişin kim olduğu." dedi yine aynı tonda.

"Kim k..."

"O kişi..." Jisung yine sözünün kesilmesiyle ciddi bir yüz ifadesine büründü. "O kişi sensin Jisung." dedi Minho ağlamaklı bir sesle. Jisung şaşkınca kendisine bakınca, bu sefer göz yaşlarına hakim olamayarak; "Seni seviyorum Han Jisung." dedi. Jisungʼsa sadece arkadaşı olarak gördüğü kişiye ne diyeceğini bilmiyordu. "Minho, ben..." dediğinde Minho, "Beni sevmediğini biliyorum, bunu bilmeden benim yanımda kalmanı istemedim sadece." dediğinde Jisung kaşlarını çattı. Hala kafasına erdiremediği şeyin, kafasında yankılandığını hissetti. Minhoʼnun, sevdiği çocuğu kendisine anlatırken aşk dolu bakışlarını hatırladı. Onların hepsi kendisine miydi?

"Sadece arkadaş kalalım." Jisung düşüncelerinden bu sesle ayrıldı. "Benden nefret etmeden kabul edersen, bana yazarsın." diyerek çatının kapısından koşarcasına çıkan Minhoʼyu, seyretti Jisung. Minho kapıdan çıkmadan önce gelen hıçkırma sesleri tamamen uzaklaşana kadar kesilmedi. Jisung kendisini çok kötü hissetmişti. Hem de çok kötü...

Creep // Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin