Genre: Smut, Fluff
✩✩✩
سهون لیوانش رو روی میز گذاشت. با اینکه همیشه درمورد ظرفیت بالاش بلوف میزد، ولی الان بعد از سه شات خوردن، تو سرش احساس سنگینی میکرد. به بقیهی بار و مردمی مستی که در حال رقصیدن و ور رفتن باهم دیگه بودن نگاه کرد و آه کشید. سرش رو روی دستاش گذاشت و سعی کرد با وجود صدای بلند آهنگ و همهمهی مردم، به سردردش غلبه کنه.
از عادتهاش - یا از عادتهای مزخرفش - این بود که موقعی که حال خوشی نداشت، به بار میرفت و مست میکرد. کلیشهای اما کارساز.اما اون شب، حس میکرد این چیزا کافی نیست. حالش خیلی بدتر از این حرفا بود.
بدتر از همیشه.+ هی سهونی... اوضاع چطوره؟
سرشو از روی دستاش بلند کرد و به مرد روبهروش چشم دوخت.
برخلاف حالش، لبخندی زد.- خیلی روبه راه نیستم سوهو.
سوهو اسم واقعیش نبود. هیچکس توی اون بار، حتی مشتریهای قدیمی - از جمله سهون - اسم واقعیشو نمیدونستن. حتی سنش هم براشون کاملا دقیق معلوم نبود. تنها چیزی که سهون میتونست تشخیص بده، این بود که ازش بزرگتر بود.
اون دو سه سالی میشد که توی اون بار کار میکرد و از نظر همه - چه دختر چه پسر - بینهایت جذاب بود و میتونست هر کسی رو های کنه؛ و سهون هم از این قاعده مستثنی نبود.
سوهو لبخند دلرباشو عمیقتر کرد.+ خب... بازم برات بریزم؟
- آره ممنون میشم.
سوهو لیوان خالی رو برداشت و تو کمتر از یه دقیقه، با لیوانی پر و خنک برگشت و اونو جلوی سهون گذاشت.
آرنجش رو روی میز، و سرش رو روی دستش گذاشت و به سهون در حال نوشیدن خیره شد.
سهون که زیر نگاه سوهو داشت آب میشد لیوانش رو تا ته سر کشید.- خب چه خبرا.
+ هیچی. خبرا دست توعه.
سهون صدای هومی از خودش درآورد و به جایی غیر از چشمای سوهو نگاه کرد. اون همیشه عادت داشت حال مشتریهای بدحالو اینجوری بپرسه، نه اینکه رفتارش با اون متفاوت باشه.
+ نمیخوای تعریف کنی چی شده؟
- با تعریف کردنش چیزی حل نمیشه.
+ ولی تو خالی میشی.
سهون سرشو تو دستاش گرفت.
- اخراج شدم.
+ اوه... داشتم فک میکردم شاید شکست عشقی خوردی.
سهون خندهی خستهای از خودش سر داد.
- نه... من معمولا وقتی برای شکست عشقی نداشتم. همه زندگیم کار و... پوله... یا بود.سوهو سرش رو آروم تکون داد.
+ میخوای بگی چرا اینجوری شد یا...
نگاهی به وضعیت آشفتهاش انداخت.
+ سختته؟
YOU ARE READING
Hunho One Shot Book
FanfictionHunho One Shot Book✨🐝🌻~ از اونجایی که من گاهی اوقات وانشات مینویسم، توی این بوک قراره وانشاتهایی از کاپل دوستداشتنی هونهو آپ بشه. امیدوارم از خوندشون لذت ببرید و اگر دوست داشتید، ووت بدید و کامنت بذارید 💛⚡