1. Seriously?

670 21 8
                                    

*Prvú časť by som chcela venovať NikkiNovotn ;)
Volám sa Lucy Butler ako už viete. Som malá modrooká blondína.Mám 18 rokov a bývam s bratom Harrym. Je to ten najlepší brat na svete. Mám ho veľmi rada. Skvele si rozumieme a hovoríme si všetko. Všetky problémy,starosti... O rodičov sme prišli pred dvoma rokmi pri autonehode. Oboch nás to dosť vzalo ale preniesli sme sa cez to. Harry mi je zároveň aj otcom ktorý na mňa dáva pozor a snaží sa mi byť vzorom. Uznávam že niekedy to preženie s alkoholom ale stále je skvelý. Mám jednu kamošku Jess ktorá je moja suseda.

Trávim veľa času s Harryho kamošmi,takže sú aj moji.

Ryan-on je proste Ryan. Je s ním sranda a je mi ako otec. Fakt! Strašne sa o mňa stará a dáva na mňa pozor. Preto ho aj volám Dedy.

Chaz-skvelý chalan s peknou tvárou. Má 19 ale vyzerá na 14. Strašne decko. Je to trotel...ale je super!

Justin-strašne sexy. Niekedy mám chuť ho prehnúť cez stôl a ehm,ehm. Keď už tak o ňom hovorím tak sme spolu spali. Bolo to pred pol rokom na jednej párty ktorú robil. Trošku sme to obaja prehnalu s alkoholom a stalo sa.

Ross-môj najlepší kamarát. Je pri mne vždy keď ho potrebujem a proste ho zbožňujem! Teda v zmysle že ho mam rada. Je ako môj ďalší brat.
××××××××××××××××××××××××

Práve sedím v izbe pri počítači a pozerám môj obľúbený film. Na vine hviedzy. Videla som ho už asi sto krát no neprestal ma baviť. Zrazu sa dvere rozleteli a v nich stál Harry. Dala som si dole slúchatka a pozrela sa naňho. Mal nervy...ups. ,,Deje sa niečo?"spýtala som sa a on sa ironicky zasmial. ,,Čo by sa malo!? Len tu na teba už asi 5 minút kričím a ty nič. Myslel som si že sa ti niečo stalo."kričal po mne a ja som prešla k nemu. Objala som ho a povedala mu. ,,Mňa sa len tak nezbavíš braček. Som v poriadku."povedala som a usmiala sa. Tiež sa usmial a objal ma. ,,Toto mi už nikdy nerob...skoro som dostal infarkt."povedal a chytil sa za srdce. ,,A čo si to vlasne chcel?"nadvyhla som obočie. ,,Jáj...no ideme s chalanmi von tak že či by si nešla s nami."usmial sa a nahodil výraz alá. Ideš nie? Usmiala som sa. ,,Kľudne pôjdem,aj tak sa nudím. A kam ideme?"spýtala som sa a on si prehrabal vlasy. ,,Ideme do skateparku. Takže si zober skate...za 5 minút ťa čakám dole."povedal a odišiel. To si robí srandu? Akože ja sa mám za 5 minút obliecť? Dobre ma pozná a vie že mne to trvá kľudne aj hodinu.

Rýchlo som išla k skryni a otvorila ju. Vybrala som si (fotka v médiách) a k tomu čierne vansky. Vlasy som si dala do drdolu a trocha sa namalovala. Vzala som svoj skate a rýchlo zbehla dole.
Chalani tu ešte neboli tak som si sadla k Harrymu na gauč. Hneď ako ma uvidel vykulil oči. ,,Vážne sa musíš obliekať takto?"spýtal sa a ja som prikívla. ,,Máš niečo proti?"nadvyhla som obočie a čakala na odpoveď. ,,Proste preto lebo sú tu chalani a ty sa obliekaš tak že keby mohli tak ťa pretiahnu."zavrčal a ja som sa zasmiala. ,,Ty si myslíš že by som chodila s jedným s tých idiotov?"smiala som sa ako debil. ,,Toto si určite nehovorila keď si mrdala s Justinom."povedal a ja som sa prestala smiať. Cítila som ako sa začínam červenať. Sklopila som hlavu a bola ticho. Teraz sa začal smiať Harry a ja som ho prebodla pohladom. Niekto zazvonil a mne došli že prišli chalani. Harry sa zdvihol a išiel im otvoriť. Len som počula ako začali niečo hovoriť a potom ako niekto ide sem. Otočila som sa a uvidela Rossa. Vyskočila som na nohy a hodila sa mu okolo krku. Začal somnou točiť a ja som sa ho pevne držala. ,,Chýbala si mi princezná."povedal keď ma pustil. ,,Aj ty mne."povedala som a znova ho objala. Zrazu sa za nami ozvalo odkašlanie a my sme sa odseba odtiahli. Stáli tam chalani a usmievali sa ako retardi. ,,Ako viem že sa máte radi ale zato nemusíš zanedbávať aj nás."povedal Justin a natiahol ku mne ruky. Objala som ho a zasmiala sa. Prešla som k Dedymu a objala ho. Potom k Chazovi a nakoniec som šla zase k Rossovi. Sadla som si k nemu na kreslo a on si ma pritiahol na kolená. Bolo mi to jedno keďže takto sedávame normálne. ,,Viete o tom že sa správate ako keby ste spolu chodili?"zasmial sa Chaz a ja som ho zabila pohladom. ,,Ale nechodíme. Kľudne si môžem sadnúť aj na teba."povedala som a zasmiala sa pritom. ,,Mne by to nevadilo ale myslím že tuto Harrymu áno."ukázal na Hazzu ktorý ma zabíjal pohladom. Pokrútila som nad ním hlavou a odvrátila odneho zrak. ,,Tak ideme teda?"spýtala som sa a všeci začali prikivovať.

Postavila som sa z Rossa a išla k dverám. Otvorila som a vyša von. Hneď ma oslepili lúče slnka. Sklonila som hlavu a vrátila sa domov pre okuliare. Na poličke kde vždy bývajú neboli. To ako fakt? Niekto ma potľapkal po pleci tak som sa otočila. Uvidela som tam vyškereného Justina s mojími okuliarmi v ruke. Zasmiala som sa a vzala mu ich. Nasadila som si ich a vyplazila mu jazyk. Nahol sa ku mne a pošepkal mi. ,,Moc by som ten jazyk nevyplazoval. Pamätáš čo som ti s ním robil minule?"zasmial sa a ja som zamrzla. Ťažko som prehltla a on sa zasmial znova. Buchla som ho do ramena a radšej odišla. Nasadli sme do auta a vyrazili do skateparku ktorý je odtiaľto asi 10minút cesty autom.

Vystúpili sme a mne hneď padol pohľad na svalnatého chalana bez trička. Zakusla som sa do spodnej pery a nespúšťala z neho oči. Ten chalan si to všimol a celú si ma premeral. Oblízol si pery a vybral sa ku mne. Za pás mi ma pritiahol k sebe a ja som sa usmiala. ,,Ako sa voláš zlatko?"usmial sa. ,,Som Lucy."zašepkala som mu do ucha a on sa zachvel. ,,Krásne meno. Som Lucas."usmial sa a ja som prikívla. ,,S kým si tu prišla?"spýtal sa. ,,S bratom a jeho kamošmi."usmiala som sa a on sa zasmial. ,,Nechcela by si sa pridať ku mne? Bol by som rád."usmial sa a ja som už chcela odpovedať keď som pocítila niečie ruky na mojom pase. Pozrela som sa za seba a uvidela tam zamračeného Rossa. ,,Sorry kámo ale tá patrí ku nám."povedal a za pás ma ťahal k chalanom. Pozrela som sa na Lucasa ktorý sa len smial. Usmiala som sa naňho a on žmurkol. Bože je tak sexy!!

Ross sa postavil predomňa a začal. ,,To nemyslíš vážne Lucy?! Len teraz sme prišli a ty už ideš po nejakom svalnatom namyslenom debilovi ktorý chce len jedno."povedal a pritom krútil hlavou. Vážne? Už aj u neho sa prejavujú sklony otcovstva? ,,Bože Ross upokoj sa. Len sme sa rozprávali."prevrátila som oči dohora a on sa ironicky zasmial. ,,Len? Vydel som ako ťa vyzliekal pohladom. Tak pšt."povedal a ja som sa zasmiala. Len som ho obišla a šla k chalanom.

Postavila som sa vedľa Hazzu a sledovala ako nejaký chalani jazdia. ,,O čom ste sa s Rossom bavili?"spýtal sa. ,,Nič dôležité."usmiala som sa a on prikívol.

Znova som sa zapozerala na chalanov a v tom som uvidela Lucasa. Pozeral sa na mňa a usmieval sa. Usmiala som sa a jemne mu zakívala.

Dnešok bude ešte dlhý.....

------------------------------------
♦1.offiaciálna časť ;)
♦Ak sa páčila koment/votw poteší :)

This is our time (Ross Lynch FF)Where stories live. Discover now