V minulej časti ste čítali:
Si chuj vieš to?"zasmial som sa.
,,Viem..ale o prvé miesto ešte stále bojujem s tebou."zasmiali sme sa na tom objala.
,,Ross nieje tamto ten Luke či ako sa volá?"ukázal na chalana s blond vlasmi a bohužial to naozaj Luke bol.
××××
Pohlad Rossa:
Naozaj som ho tu nečakal. Bolo to už pekne dávno čo sme sa naposledy videli a ja som to ani meniť nejak nechcel. Úprimne som naňho aj zabudol. Akože mne je úplne jedno že tu je a čo tu robí,ale viem že takto sa môže stretnúť s Lucy a to sa mi už tak moc nepozdáva. Ja len dúfam v to že sa nejak nestretnú,naozaj o to nestojím aby sa niekto medzi nás plietol.
Všimol som si ako Luke pozerá mojím smerom a tak som sa rýchlo otočil aby ma nespoznal. Naozaj som nestál o jeho spoločnosť. No bolo však neskoro pretože som ho potom už videl len vedla seba.
,,Čau Harry."pozdravil Harryho a chlapsky sa objali. ,,Nazdár brácho ako žiješ?"spýtal sa ho Harry a ja som bol momentálne veľmi rád že si ma buď nevšimol čo je debilina lebo sedím hneď vedľa neho alebo sa proste tvári že si ma nevšimol. Tak ako tak je mi to jedno.
,,Ale tak super. Mám dievča."povedal hrdo a ja som ho začal mať viac rád. Jasné že len preto lebo má dievča a tak s istotou viem že sa Lucy ani nedotkne. ,,Ale nehovor. Kto je tá šťastná?"spýtal sa Harry. ,,Volá sa Katie."povedal a ja som zo seba vyprskol pivo čo som práve pil. Naozaj práve povedal Katie!?
,,Počkaj kámo...ako vyzerá tá tvoja Katie?"spýtal som sa ja a Luke sa ku mne otočil. Očividne bol prekvapený že som ho vôbec oslovil.
,,Blond vlasy,pomerne vysoká,kozy akurát tak do ruky..no trocha väčšie a...."nestihol dopovedať a ozval sa za nami hlas. Mne dosť povedomí.
,,Ale Lukas,prečo ma tu takto ohováraš?"spýtala sa Katie.
,,Neohovaram len..som sa chválil svojou priatelkou."povedal nervózne.
,,No veď som počula ako si ma opisoval."zasmiala sa. ,,Ou..Ross,ahoj teba by som tu nečakala."zasmiala sa znova.
,,Ahoj Katie, ja som tu priši s Harrym."povedal som.
,,Aha a ako s Lucy? Už je medzi vami zase všetko v poriadku?"spýtala sa.
,,Viac než to. Sme spolu sťastný."usmial som sa na ňu.
,,To som rada..bola by škoda ak by ste sa vy dvaja rozišli."povedala a ja som na nej nevedel rozpoznať či to myslí vážne alebo si zomňa robí len prdel.
,,No to teda hej.. my už tuto s Harrym pôjdeme."povedal som a postavil sa.
,,Ale čo tak skoro?"spýtal sa Luke.
,,Mňa čaká Lucy a jeho Jess."vysvetlil som mu.
,,Jess? Nieje to tá kamoška od Lucy?"spýtala sa Katie.
,,Áno je..sme spolu."mykol Harry plecami akoby to bola normálka.
,,No tak to gratulujem."objala ho a usmievala sa naňho.
,,No tak ideme..čaute."povedal som a spoločne s Harrym sme odišli.
***
Pohlad Lucy:
Ležala som doma na postely a v ušiach som mala slúchadlá. Počúvala som svoju teraz obľúbenú pesničku od Shawna Mendesa a Camili Cabello -
I know what you did last summer❤Momentálne na nej frčím. Ako som tak ležala premýšlala som nadomnou a Rossom. Viem že patríme k sebe nejak to viem..cítim to.
Rozhodla som sa že mu napíšem.
Pre-Miláčik
Zlato kde toľko ste? Už mi je za tebou smutno :( Jess už odišla!!!
Onedlho mi prišla aj odpoveď...
Od-Miláčik
Už som na ceste zlatko.. :)
Usmiala som sa a išla dole do obývačky..zobrala som si kofolu (fofola forever :3) a naliala si ju do pohára. O chvíľu som počula zvonček a tak som sa išla pozrieť kto to je. Nejak som tušila že to bude Ross. A naozaj to aj on bol.
,,Tak a máš ma tu."zasmial sa a objal ma.
,,No to je dobre..celkom som sa nudila."povedala som a on sa na mňa hneď usmial tým svojím úsmevom alá 'už viem čím ťa zabavím' a ja som ho len buchla do hrude.
,,Kde je vlastne Harry?"spýtala som sa.
,,Šiel k Jess..vraj je to jeho dievčatko a neviem čo všetko ešte trepal."zasmiali sme sa.,,Bože moj to je debil..."pokrútila som hlavou nad debilitou môjho brata.
,,Ideme hajať?"spýtal sa.
,,Poďme si ešte pozrieť nejaký film a potom.."povedala som a on súhlasil.
×××××××××
Tak a toto si prosím Vás prečítajte!
Takže ako ste si už teda mohli všimnúť tak medzi častiami je dooosť veľký časový rozdiel. Časť som nepridala už dlho aj keď som ju už mala napísanú celkom dlho...
Pridať som ju mala v pláne už v pondelok no nejak sa mi nezdala a tak som ju ešte nejak dolpňovala a tak..No ale oznam je dôležitý preto, lebo som si neni istá či budem s písaním ešte pokračovať.. Uznávam že príbehy pišem rada ale čo z toho keď to nikto ani neokomentuje? Proste táto story upadá... :(
+moja nová story #Strong tá asi ani žiadnych čitateľov nemá.. :( rada by som v nej pokračovala lebo ten príbeh mám premyslený už úplne do konca...Čo sa tíka tejto story tak asi ešte 5 častí (alebo menej) a bude koniec..
Ak sa vám páčila dajte vote...
O koment ani pisať nejdem viem že to nemá cenu...
YOU ARE READING
This is our time (Ross Lynch FF)
FanfictionLucy má 18 a spolu s bratom býva v L.A. Rodičia im zomreli tak sa o ňu Harry stará. Lucy má najlepšieho kamaráta Rossa a majú sa radi len ako kamoši. No čo ak sa Lucy do Rossa zamiluje? Čo ak ju on odmietne? A čo ak príde na to,že ich rodičia zomre...