V minulej časti ste čítali:
To bol náš prvý bozk. V ten deň sme sa spolu aj vyspali. Viem to,pamätám si to akoby to bolo včera. Aj keď..niesom si istá či to bol náš prvý bozk ale mne sa zdá že bol. No neviem.
Prajem si aby bol somnou. Aby bol tu pri mne. No na jednu stranu ho tak moc nenávidím.
Lenže ktorý pocit teraz vyhrá?
Bude to láska či nenávisť?
×××××××××××Pohlad Rossa:
O mesiac.
Už je to posraný mesiac čo som naposledy videl Lucy. Tak skurvene mi chýba. Ten mesiac bez nej mi už stačil. Som zase ten Ross ktorý bol predtým než som sa dal s Lucy dokopy. Každý deň mám otázky rovnakého typu. Ako sa má? Myslí na mňa tiež? Našla si niekoho?
Na to radšej ani nechcem myslieť. Predstava toho že by sa jej niekto dotýkal tak,ako som to niekedy robil ja ma irituje. Lucy je moja a proste to nedovolím. Verím že ma stále miluje,tak ako ja milujem ju.Práve som sa zobudil po včerajšej noci ktorú si ani poriadne nepamätám. Neviem vôbec nič len to,že som sa ožral ale ostatok si fakt nepamätám. Ani to,ako som sa dostal domov. Pozrel som sa na hodiny na mobile a ono sú už dve. To je fakt super,spal som pol dňa. Aj keď takto 'žijem'už mesiac. Odkedy ma Lucy opustila nerobím nič iné. Ako je možné že bez nej sa cítim tak prázdne?
Postavil som sa a šiel do kúpelne kde som zo sebou urobil poriadok. Aspoň maličko. Vyzerám hrozne tak ako tak takže nieje čo riešiť. Už som na tom fakt zle keď som si ja Ross Lynch priznal to,že vyzerám hrozne. No čo narobím. Nebudem hovoriť že mi je dobre keď to tak nieje. A pokiaľ nebudem s Lucy tak ani tak skoro nebude.
Pohlad Lucy:
Už je to mesiac čo som bez Rossa. Už je to mesiac čo som zavretá v izbe a s nikým sa nerozprávam. Každý deň mi Ross píše správy a volá. Neviem dokedy ho to ešte bude baviť. Pozriem sa ja mobil a znova tam uvidím správy odneho. Viem, že by som nemala no prečítam si ich.
Lucy prosím aspoň napíš že si v poriadku!-Ross
Viem že to čo som spravil je strašné ale ja bez teba nemôžem byť!-Ross
Dúfam že si šťastná,lebo ja nie-Ross
Milujem ťa-Ross
Moje oči sa zase naplnili slzami. To sa mi stáva posledný mesiac často. Neviem ako dlho to bez neho ešte zvládnem. Je to ťažké!
Niekto zaklopal na dvere a mne bolo jasné že je to Harry. Zase. Chodí ma kontrolovať no ja jediné čo mu poviem je,aby ma nechal samú. Viem že nieje nadšený z toho že som smutná a zranená ale on predsa zato nemôže. Môže za to Ross a tá jeho Katie.
,,Harry nechoď tu prosím."povedala som mu. ,,Lucy prosím len sa poď najesť."povedal dosť zúfalým hlasom. Povzdychla som si a išla otvoriť dvere. Nerada ho takto počujem...že je smutný. Otvorila som ich a Harry ma hneď objal. Tiskol si ma k sebe akoby ma chcel ochrániť. No je neskoro Harry..moc neskoro.
,,Som rád že si už konečne vyšla z tej izby."pousmial sa. ,,Prišla som sa len najesť. A taktiež som tu len kvôli tebe."pohladila som ho po tvári a on znova zosmutnel. ,,Ale aj tak som rád že ťa vidím a nie len počujem tvoj smutný hlas."usmial sa a za ruku ma ťahal dole. V kuchyni ma posadil za stôl a prišiel s plným tanierom palaciniek. Zasmiala som sa nad výberom jedla. Dobre vie že keď vidím palacinky tak neodolám a zjem koľko sa do mňa zmestí.
Hneď som sa do nich pustila. Jedla som toľko že som si ani nevšimla že som celý ten tanier zjedla. Napila som sa ešte kávi a plánovala vstať,že pôjdem zase do izby. Ten nápad sa ale Harrymu nepáčil a tak ma zobral za ruku. ,,Pozrieme si spolu film a potom môžeš ísť okej?"pozrel sa na mňa pohľadom šteňaťa a už vtedy mal vyhraté. Prikívla som a jeho úsmev na tvári sa zväčšil.
Len tak sme pozerali filmy a ja som mala pocit že je všetko v poriadku. Že žiaden Ross Lynch mi nezlomil srdce. Ale viem aj to,že zase zajtra budem vo svojej bubline a budem nariekať ako moc ho nenávidím za to čo mi spravil.
Aj keď viem že pravda je taká že ho stále moc milujem.
×××××××××××××
Mám novú časť! :)
Dnešná časť je nudná ja viem,ale už som niečo musela pridať.Inak napadlo ma že by som tento mesiac pridala novú story ktorú plánujem už asi 2 mesiace. Na nej som si dala záležať. :)
Takže mi píšte do komentov či ju chcete vidieť alebo nie.
A aj dajte názor na časť :)ďakujem
KAMU SEDANG MEMBACA
This is our time (Ross Lynch FF)
Fiksi PenggemarLucy má 18 a spolu s bratom býva v L.A. Rodičia im zomreli tak sa o ňu Harry stará. Lucy má najlepšieho kamaráta Rossa a majú sa radi len ako kamoši. No čo ak sa Lucy do Rossa zamiluje? Čo ak ju on odmietne? A čo ak príde na to,že ich rodičia zomre...