V minulej časti:
,,Ľúbim ťa."zašepkal a pobozkal ma na pery tak ako to vie len on.
Bola som si vedomá toho že som sama sebe sľúbila že ho už nechcem vidieť,no čo narobím keď ho ľúbim?
Bojím sa že je blbosť čo sa teraz chystám spraviť,no chcem ho mať pri sebe.
Nie ako kamoša,ale ako chalana ktorého tak moc ľúbim.
Chcem byť len s ním a začal s ním nový život!Pohlad Rossa:
Lucy ležala na mojej hrudi a ja som jej hladkal vlasy. Naozaj som sa dneska bál že ju stratím a to som nechcel. Harry je na tom dost zle ale sa mu ani nečudujem. Prišiel o svoju sestru a viem že ho to zabolelo. Mňa tiež bolelo keď vtedy odišla a bál som sa že ju stratím,no dobre som vedel že by som to nenechal len tak.
Lucy naozaj úprimne ľúbim. Viem si s ňou predstaviť budúcnosť,no tiež viem že to určite neude ľahké. Viem že ona ma ľúbi tiež,pretože to na nej vidím. No jej povaha je dosť výbušná a ja sa bojím že aj ja niekedy stratím nervy a to nedopadne dobre.
No teraz myslím len na to ako budeme spolu a ja nedovolím aby to bolo inak.
Pomaly sa mi začali zatvárať oči a ja som zaspal v objatí mojej princezny.
Pohlad Lucy:
Zobudila som sa na zvonenie zvončeka. Pretrela som si oči a pozrela sa vedla seba. Keď som uvidela Rossa musela som sa usmiať. Takže to nebol len sen. Spamätala som sa až keď sa znova ozvalo zvonenie. Lenivo som sa postavila z postele a šla otvoriť.
Uvidela som tam Jess s naštvaným výrazom. Ups. ,,Ahoj."pozdravila som ju. ,,Ahoj!? Vieš ako som sa o teba bála? Keď som tu zvonila a nikto mi neotváral?"hovorila a zvyšovala hlas. ,,Prepáč a prosím hovor tišie,vedľa je Ross."usmiala som sa.
,,Ross!? Nevravela si že si s nimi skončila?"nadvyhla obočie. ,,Skončila ale nie s Rossom."povedala som jej. ,,Takže vy dvaja.."nedopovedala a ozval sa tretí hlas. ,,Sme spolu."povedal Ross a prišiel ku mne. Objal ma zozadu a mňa to gesto dojalo. ,,Kedy si mi to chcela povedať Lucy!?"hnevala sa.
,,Nejak nebol čas. Prepáč."urobila som na ňu psie očká a ona si povzdychla. ,,Na teba proste nde hnevať."povedala a ja som ju objala. ,,Ostaneš alebo...?"spýtala som sa. ,,Nie ja už pôjdem. Musím sa ísť učiť."usmiala sa na mňa. ,,Aha no dobre. A Jess...prosím nehovor nikomu kde bývam."povedala som jej s prosbou v hlase. Prikívla a potom odišla.
Otočila som sa a uvidela Rossa ktorý sa usmieva ako sfetovaný. ,,Stalo sa ti niečo?"spýtala som sa ho. ,,Prečo by malo?"pohladil ma po tvári a ja som nevedela čo si o tom mám myslieť. ,,Stále sa usmievaš. Začínaš ma desiť Lynch."štuchla som doňho načo sa zasmial. ,,Nič mi nieje...len som šťastný."pritiahol si ma k sebe blišie.
,,A čo ťa robí takým šťastným?"dala som si ruky za jeho ruky a pozrela mu do očí. ,,Hmm..je to jedno dievča. Je krásna,sexy,moja najlepšia kamoška,múdra ani nie ale to by som ešte zvládol. A veľmi ju ľúbim."povedal a dal mi malú pusu. ,,Hm..musíš ma s ňou niekedy zoznámiť. Rada si s ňou pokecám."usmiala som sa. ,,Určite by ste si rozumeli. Ste si dosť podobné."zmačkol mi zadok a ja som len nadskočila. Rukou som ho šlahla a zasmiala sa.
YOU ARE READING
This is our time (Ross Lynch FF)
FanfictionLucy má 18 a spolu s bratom býva v L.A. Rodičia im zomreli tak sa o ňu Harry stará. Lucy má najlepšieho kamaráta Rossa a majú sa radi len ako kamoši. No čo ak sa Lucy do Rossa zamiluje? Čo ak ju on odmietne? A čo ak príde na to,že ich rodičia zomre...